Descripción
Fundación especializada en la inserción sociolaboral de personas con discapacidad, ubicada en Llinars del Vallès, precisa incorporar un/a Administrativo/a con SAGE.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
1. Desenvolupament de l’ERP Sage200: configuració de formats, manteniment, seguretat de camps, implantació i sincronització amb programes externs.
2. Tasques administratives generals: emissió d'informes, certificats, facturació, gestió d'impagats, control tresoreria, etc.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
1. Persona amb formació en l’Àmbit de l’administració i finances, o experiència equivalent.
2. Experiència mínima de dos anys en tasques similars.
3. Imprescindible Sage200 nivell avançat. Tenir experiència demostrable a nivell administrador/a, especialment en els mòduls de gestió i comptabilitat.
4. Coneixements de comptabilitat.
¿Qué beneficios te aportaremos?
1. Contracte indefinit i incorporació immediata.
2. Horari de 8.00 a 16.00 h.
3. Avantatges laborals i bon ambient de feina.
4. Lloc de treball Llinars del Vallès.
#J-18808-Ljbffr