Uneix-te a una empresa dinàmica en creixement amb l´objectiu d´impulsar les seves estratègies de màrqueting i comunicació. Cerquem un/a professional especialista en màrqueting per aportar la seva experiència i creativitat al nostre equip ubicat a Osona.
Responsabilitats Clau del/la Especialista de Màrqueting:
- Participar activament en el desenvolupament de noves marques i productes
- Col.laborar amb el departament de Comunicació i social media, aliniant les estratègies i focus de treball.
- Potenciar imatge de les marques als punts de venda. Disseny de merchandising (expositors i altres visibilitats en punt venda).
- Col·laborar amb l´equip creatiu per desenvolupar contingut atractiu i rellevant per a la marca.
- Analitzar i interpretar dades de màrqueting, ajustant les estratègies segons els resultats per millorar el rendiment.
- Coordinar i gestionar projectes de màrqueting amb agències externes i proveïdors.
- Mantenir-se al corrent de les últimes tendències del sector i aplicar noves tècniques per millorar les campanyes.
- Participar en la creació de presentacions i informes periòdics de resultats de campanyes.
- Disseny stands fires internacionals que lempresa assisteix.
Beneficis d´Unir-se a l´Equip
- Salari competitiu i beneficis addicionals segons experiència.(Et demane la teva expectativa a l´aplicar).
- Creixement professional real i formació continuada.
- Un entorn de treball col·laboratiu i innovador on el teu impacte serà reconegut.
- Si tens passió pel màrqueting i vols contribuir al creixement d´una empresa amb solidesa i creativitat, esperem rebre el teu CV actualitzat per considerar-te per aquesta emocionant oportunitat. Oferta de treball a la comarca Osona
- Grau en Màrqueting, Comunicació, Relacions Públiques o àrees relacionades.
- Experiència en el sector de la cosmètica o parafarmpacia.
- Experiència demostrable en màrqueting digital i campanyes de SEO/SEM.
- Excel·lents habilitats analítiques i capacitat per treballar amb eines analytics com Google Analytics.
- Competència avançada en català, castellà i anglès.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i en un entorn col·laboratiu.
- Creativitat i capacitat per proposar noves idees que aportin valor a l´estratègia de màrqueting.