Información de la ONG
Doble Via, Cooperativa
Objetivo
A Doble Via t'estem buscant! Si ets una persona amb iniciativa, dinàmica, entusiasta, amant del treball en equip i sents passió per atendre a les persones envia'ns el teu curriculum. Volem que formis part d’un gran equip!
Tindràs l'oportunitat de treballar, formar-te i créixer a nivell professional en un entorn dinàmic. Som una cooperativa que aposta per les persones i estem compromesos amb la igualtat d'oportunitats i la igualtat de gènere.
A Doble Via estem buscant un/a tècnic/a de gestió de concerts i licitacions, amb dependència del responsable de qualitat, en coordinació amb les direccions i sotsdireccions d’àrea i caps de departament s’encarregarà de la gestió administrativament de les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents.
Funcions principals:
1. Elaboració i presentació de la documentació per a la consecució d’acreditacions de gestió de serveis del Departament de drets socials i el Departament de feminismes amb el suport de la direcció d'Àrea.
2. Revisió de la cartera de serveis per tal de fer una prospecció de nous serveis a prestar i susceptibles d’acreditació amb el vistiplau de la direcció.
3. Elaboració de projectes per a les provisions de servei que es convoquin i millora dels projectes actuals presentats a provisions anteriors.
4. Cerca d’equipaments on ubicar els serveis de la provisió i gestió de l’acondicionament dels mateixos un cop atorgat el servei (obres, mobiliari, materials, etc.).
5. Suport en la recerca d’equips pels serveis de nova obertura.
6. Elaborar amb el responsable de qualitat i el suport de la directora d'Àrea el procediment i processos de qualitat dels nous serveis.
7. Elaboració de projectes tècnics i altra documentació necessària per a licitacions.
8. Recerca de licitacions alineades amb els objectius de l'Àrea.
9. Tenir actualitzada la documentació administrativa necessària per a gestionar administrativament les licitacions, concertacions i subvencions en les seves diferents fases: presentació, contractació i cicle de vida dels acords vigents, pròrrogues.
10. Seguiment, registre i arxiu administratiu dels clients (contractes de servei, pressupostos lliurats i documentació annexa: pròrrogues, sol·licituds d’actualització d’IPCs, etc.). Responsable de l’actualització de la BBDD de concursos.
11. Atendre requeriments de documentació administrativa dels clients al llarg de tot el seu cicle de vida (presentació a licitació, contractació, tancament, pròrrogues).
12. Actualització del Registre Electronic de Licitadors (RELI).
13. Responsable de demanar el “Certificat de bona execució” dels serveis als tècnics/instància genèrica. Vetllar per a la consecució dels certificats de bona execució dels serveis prestats un cop acabat els contractes o durant la vigència del mateix per tal de tenir-ne un arxiu per a les noves licitacions que els requereixin. Arxiu dels mateixos per tipologies de servei i per àrees.
Requisits:
1. Grau en Ciències Socials i/o Ciències de l'Educació (Educació Social, Pedagogia, Treball Social, Sociologia, Antropologia o Psicopedagogia).
2. Formacions d’especialització en l’àmbit de vulnerabilitat social, i/o en l’àmbit de les violències masclistes, el gènere i els feminismes.
3. Experiència mínima de 2 anys en processos d’obertura de nous serveis, elaboració de projectes i propostes tècniques i processos de qualitat.
4. Alta competència digital, especialment a nivell d’office 365 i sobretot d’excel.
5. Nivell C de català.
Oferim:
1. 30h/s de dll a dv en horari flexible entre 8 i 14h.
2. Possibilitats d'1 dia de teletreball.
3. Contracte indefinit.
4. SBA: 24.677,80 € a jornada completa.
Perfil:
Competències:
Analizar y resolver problemas, Iniciativa i autonomia, Organización y planificación, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Capacidad de Negociación
Nivell:
Especialista
Tipo de contracte:
Media jornada
Duració:
Indefinit
Salari:
Entre 24.001 i 30.000 € brut/anual
Estudis mínims:
Licenciado
Experiència mínima:
Al menys 2 anys
Data d'inici:
03/01/2025
Nº de vacants:
1
#J-18808-Ljbffr