[pimecjobs.png]
[Captura2.PNG]
Descripción
Pimec selecciona per entitat del tercer sector una persona pel departament financer que porti a terme les tasques pròpies del departament i doni suport a l'àrea.
-----------------------------------
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
-Gestió de factures: recepció, emissió i control.
-Control de calendari de pagaments.
-Control de comptes bancaris.
-Comptabilització de factures de proveïdors.
-Tancaments comptables.
-Introducció de dades financeres i comptables de l'empresa al software de gestió.
-Gestió de provisions, dotacions, amortitzacions, impostos a pagar i
nòmines.
-Editar i extreure informació comptable.
-Conciliació d'albarans amb les factures.
-Arxiu i gestió de documentació comptable i financera.
-Suport en tasques d'àmbit financer: seguiment de despesa dels
projectes, elaboració i seguiment del pressupost anual, etc.
-Tasques administratives relacionades amb administració i finances.
-Seguiment de les assegurances de l'entitat.
-Relació amb els socis: Seguiment altes i baixes dels socis; Atenció als associats en aspectes de comptabilitat i finances; Emetre factures i seguiment de les mateixes
-----------------------------------
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
-Formació preferiblement de grau o llicenciatura en economia, ADE, empresarials o equivalent, però no és indispensable si es disposa de formació professional relacionada i s'acredita una àmplia experiència en la gestió comptable.
-Domini del català i castellà.
-----------------------------------
¿Qué beneficios te aportaremos?
-Incorporació setembre
-Contracte indefinit
-26.000€ bruts anuals
[Captura2.PNG]