Al Barça som MÉS QUE UN CLUB perquè tenim un ferm propòsit: volem transformar el món a través de la nostra manera d’entendre l’esport, amb la nostra essència Barça, i amb el nostre compromís social.
Quina és la nostra essència?
* Tenim un estil propi.. quan juguem volem guanyar, però sobretot volem jugar sense renunciar al nostre estil.
* Som una escola de vida que forma persones a través de l’esport.
* Treballem per la igualtat de gènere en l’esport potenciant els equips femenins.
* Creiem en les diferents disciplines, per això competim amb 5 esports professionals diferents.
* Treballem amb els millors professionals i experts del món de l’esport, generant nous coneixements que apliquem i compartim.
* Sabem que l'esport pot ser una eina de canvi social; per això, els nostres valors inspiren les nostres accions tant dins com fora del terreny de joc.
* Som un Club propietat de més de 144.000 socis i sòcies que prenen grans decisions democràticament.
* Fomentem la inclusió de la diversitat de manera equitativa entre totes les persones del nostre entorn.
* Per tot això, podem fer realitat el nostre propòsit essent capdavanters, amb la nostra personalitat i els nostres valors.
L’Àrea Comercial busca incorporar una persona temporal amb disponibilitat de 2 mesos en la posició Product Manager Futbol (Ticketing) coneixedora de la gestió en estratègies de pricing, revenue management, anàlisi de vendes, preferiblement en el sector esportiu, d’entreteniment o grans esdeveniments.
Funcions principals:
1. Seguiment & anàlisis de vendes del 1er Equip Masculí:
* Proposar, planificar i executar l'estratègia global de pricing VIP de futbol professional masculí orientada a maximitzar ingressos.
* Seguiment diari de performance per partit dels diversos productes actius.
* Analitzar els resultats i objectius de les accions comercials a cada moment per maximitzar resultats.
* Reporting diari i setmanal de partits actius.
* Seguiment de les mètriques i KPIs, creació de dashboards i reports de seguiment de vendes.
2. Estratègia revenues dels diferents canals:
* Establir la política de preus, monitoritzar i prendre decisions del pricing.
* Definir l'estratègia dels canals de venda online i offline.
* Potenciar les vendes de determinats mercats estratègics.
* Definir i planificar campanyes transversals segons calendari.
* Planificar diversos push per incrementar revenues en moments indicats.
3. Pla d’activació de noves línies de negoci:
* Identificar assets de club per a explorar noves vies d'ingrés.
* Desenvolupar les oportunitats de negoci mitjançant la creació de productes nous.
* Propostes i creació activa de productes. Upselling / crosselling amb altres productes de Futbol.
4. Seguiment de les operatives de partit dels diferents productes en dia de partit:
* Supervisar funcionament dia de partit dels diferents productes actius.
* Determinar millores en l'experiència del client.
* Enfoc analític, estratègic i operatiu.
* Orientació a resultats i presa de decisions basada en dades.
* Capacitat per treballar sota pressió en un entorn dinàmic.
* Visió comercial orientada al client i a l’assoliment d’objectius.
* Experiència en la creació i seguiment de dashboards i informes de KPIs.
* Capacitat d’anàlisi predictiu i modelatge d’estratègies comercials.
* Habilitat per treballar de forma transversal amb diferents equips i departaments.
* Capacitat de comunicació i presentació per a informes destinats a stakeholders clau.
* Es valoren els coneixements sobre eines de Ticketing i eines associades a ticketing i aforament: AVET, NEXUS.
* Coneixement avançat d'Excel i eines d'anàlisis de dades.
* Aconsellable que tingui experiència en la planificació i execució de campanyes comercials, on i offline.
Al FC BARCELONA garantim processos de selecció lliures de prejudicis i amb igualtat d'oportunitats i no discriminació per raons d'origen, gènere, discapacitat o edat a totes les persones candidates durant el procés de selecció i que seran avaluades d’acord amb els requisits de l’oferta laboral amb transparència.
#J-18808-Ljbffr