A Femarec estem cercant un/a auxiliar administratiu/va per al Departament de Gestió de Residus de l'entitat, a fi de donar suport a les diferents àrees del departament.
Responsabilitats:
* Suport a logística de serveis dins i fora de Catalunya
* Suport documentació Agència de Residus
* Contractes de tractament de residus
* Recerca de proveïdors de productes o maquinària pròpia del departament
* Atenció telefònica i altres tasques administratives que siguin necessàries
Requisits:
* Experiència mínima d'1 any en funcions similars
* TÍTOL FP DE GRAU MIG en administració
* Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
* CFGM de la branca administrativa
* Domini alt del paquet Office (Word, Excel i Outlook)
* Certificat d'antecedents penals del Registre de delinqüents sexuals
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit
* Jornada intensiva
* Salari mensual brut: 1.111,69 euros per 14 pagues
* Contracte eventual per circumstàncies de la producció
* Jornada complerta: 37 hores setmanals (de dilluns a dijous de 7.30 a 15h i divendres de 7 a 14h)
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: Enllaç a l'anunci
#J-18808-Ljbffr