Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de responsable de l'àrea de gestió legal i de patrimoni immobiliari
FORMACIÓ:
* Formació reglada en dret, finances, economia, empresarials, ADE o similars.
* Coneixements de normativa immobiliària
Experiència:
* Tres anys d’experiència en les funcions i tasques descrites.
FUNCIONS I TASQUES:
1. Definició seguiment i compliment dels processos legals i administratius de captació per a la incorporació de nous habitatges,formulant propostes i informes per a valorar noves fórmules d’incorporació d’habitatges a l’entitat
2. Formalització de la documentació compra dels l’habitatge i dels documents de cessió o lloguer amb la propietat dels habitatge
3. Exploració continua del mercat inmobiliari privat i de les alternatives que ofereix, per a les persones usuàries de l’Entitat, el parc públic d’habitatge
4. Assessorament i atenció a les persones usuàries dels programes de l’entitat explorant les seves alternatives d’accès a un habitatge i d’accès a les ajudes, prestacions i subvencións per a l’adquisició o lloguer de l’habitatge i implementación de la mediació en els processos d’accès a l’habitatge en el àmbit privat.
5. Supervisió i seguiment de la gestió dels contractes de cessió dels habitatges i de l’estat dels contractes de subministrament de dels habitatges, el seu compliment. Supervisió i seguiment del compliment de les obligacions i gestió del contractes de cessió d’ús dels programes sense intervenció socio educativa
6. Supervisió i seguiment de la gestió de les assegurances dels habitatge, informant sobre les diferents ofertes de les companyies en atenció a la anàlisis de contingències cobertes.
7. Seguiment de la viabilitat econòmica de cada habitatge i formulació de propostes per a la seva optimització con a recurs residencial.
8. Coordinació de l’equip humà de l’Àrea
9. Seguiment del compliment dels objectius de l’àrea amb formulació dels informes de seguiment i controls que estableixi la direcció,
10. Suport en preparació de sol·licituds de subvencions i ajudes vinculades als habitatges.
CONDICIONS
·Jornada laboral: 38,5 hores setmanals.
·Horari: 8h a 14h i dues tardes fins les 17h aprox., de dilluns a dijous. Divendres fins a les 15h.
·Contracte: indefinit.
·Sou: entre els 27088.62€ i els 28189.57€ bruts anuals en funció de l'ajust competencial.
·Lloc de treball: Barcelona
·Data d’incorporació prevista: juny.
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!