DESCRIPCIÓN DE LA OCUPACIÓN
L’IGTP precisa incorporar una persona responsable de la Unitat de Manteniment per a coordinar la gestió operativa en l'àrea de manteniment preventiu, predictiu, correctiu i normatiu dels edificis.
FUNCIONES
1. Funció de Planificació i Coordinació:
o Planificar i coordinar l’activitat de manteniment i els recursos que cada instal·lació necessita.
o Assignar les càrregues de treball, racionalitzant els recursos.
o Analitzar les capacitats de les instal·lacions, per tal que aquestes puguin superar les demandes puntes.
o Donar suport en la planificació i estudis econòmics i tècnics.
o Efectuar propostes de millora i estalvi energètic.
o Donar assistència en projectes i gestió de noves instal.lacions.
o Control del pressupost de les instal.lacions i de les seves àrees de supervisió.
o Coordinar el treball d'empreses exteriors
o Participar en l’elaboració dels Plecs de Prescripcions Tècniques, així com en les avaluacions de les ofertes
o Donar suport al cap de serveis generals en projectes estratègics i de innovació.
2. Funció de Gestió:
o Posar en marxa els plans de manteniment elaborats per a les instal·lacions.
o Donar assistència en la posta en marxa del nou aplicatiu de manteniment, del sistema scada i de la monitorització d´equips.
o Proposar correccions dels programes de manteniment segons les necessitats.
o Emprendre accions correctores en general o de primera intervenció en totes aquelles instal·lacions i equips que ho requereixin.
o Confeccionar i mantenir actualitzat l’inventari i historial de les instal·lacions i equips assignats, vetllant perquè totes les operacions d’assistència tècnica efectuades estiguin anotades al registre de cada equip, amb especificació de la data i la persona o entitat que la va realitzar, així com els controls de seguretat previstos pels fabricants.
o Valorar el cost de cada treball i realitzar pressupostos per a l’aprovació de la Direcció .
o Col·laborar en l’adequació i distribució dels espais de treball de laboratori i de despatx.
3. Funció de Seguretat:
o Vetllar per l’ordre, la neteja i l’ambient, així com per l’estat correcte de les instal·lacions, màquines, equips, eines per evitar o reduir riscos.
o Vetllar per l’eficaç manteniment de les mesures contra incendis.
o Participar en l’elaboració dels simulacres d’evacuació i intervenció.
o Assessorar al Servei de Prevenció de Riscos Laborals i al Comitè de Seguretat i salut en els temes de la seva competència.
o Coordinar el servei extern de Recepció i Seguretat assegurant el correcte atenció al personal.
o Col·laborar per la identificació i permisos del personal.
4. Funció de gestió d’incidències: analitzar i resoldre les consultes i incidències derivades dels processos gestionats en el seu àmbit de competència i assessorar sobre directrius, normatives i procediments propis de la seva àrea.
5. Qualitat, control i millora contínua: analitzar amb el responsable de serveis generals, els indicadors de gestió i proposar accions de millora contínua als procediments de treball de la Unitat.
6. Donar suport al cap de serveis generals en gestió de processos relacionats amb neteja, residus, jardineria, anti-plagues, mobilitat, sostenibilitat; etc.
7. Col·laborar amb la persona responsable del Lab Managing en la detecció i supervisió d’avaries dels equipaments científics
SE REQUIERE
* Cicle formatiu de grau superior o Formació professional (FP2) en electromecànica o similar.
* Experiència mínima de 5 anys com a responsable de projectes en d’instal·lacions elèctriques, fontaneria, gas, etc.; en centres d’investigació, hospitals i/o residències.
* Experiència en tasques de seguretat i prevenció de riscos laborals.
* Bons coneixements d´Office 365, habilitats avançades d´Excel.
* Coneixement de normatives i legislació vigent vinculada als àmbits propis de responsabilitat.
* Coneixement de la llengua castellana, catalana parlat i escrit.
* Es valorarà coneixements de la llengua anglesa.
* Habilitat per treballar en equip, bones habilitats comunicatives, organització i proactivitat.
* Disponibilitat horària per a realitzar guàrdies telefòniques
* Es valorarà:
o Enginyeria Tècnica o superior, diplomatura o llicenciatura/Grau relacionades amb la gestió d'edificis, expedida per una universitat/centre espanyol o, en el seu defecte, degudament homologat pel Ministeri corresponent.
o Màster o postgrau relacionat amb responsabilitats a exercir
o Coneixements bàsics en gestió de sales blanques i sales de bioseguretat
o Formació específica realitzada en l´entorn de l´administració pública
o Coneixements de software de disseny i gestió d´espais
SE OFRECE
* Contracte Indefinit per taxa de reposició ordinària
* Jornada completa, 1628h
* 23 dies de vacances + 5 dies personals anuals + 2 dies per Setmana Santa + 2 dies dies Nadal.
* Retribució flexible (tiquet guarderia).
* Incorporació immediata.
* Càpsules formatives a càrrec de l’empresa i pla de carrera individual.
* Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel·lent amb el distintiu HRS4R.
* Ubicació al Campus Can Ruti, un entorn de recerca translacional de primer nivell de l'àrea de Barcelona, en un entorn científic molt estimulant. L'IGTP ofereix un ecosistema de suport, amigable i col·laboratiu per promoure el desenvolupament professional i ajudar-lo a assolir els seus objectius de recerca.
PARA MÁS INFORMACIÓN
PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES
Les persones interessades han d’adjuntar a la candidatura:
* Carta de motivació explicant el seu interès en la posició.
* CV actualitzat.
* Contacte de 2-3 referencies.
Les sol·licituds s’avaluaran d’acord amb els principis informadors i els objectius dels
sistemes de provisió, seguint el procés descrit a continuació:
1. Avaluació curricular: anàlisi del currículum vitae per valorar aspectes relacionats amb la formació, la trajectòria professional i l’experiència en posicions relacionades amb el lloc de treball objecte de selecció.
2. Entrevista personal: un cop valorat el currículum, les persones seleccionades seran convocades a una entrevista personal per constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i per valorar els aspectes relacionats amb l’experiència i les competències professionals.
Després d'una preselecció de les candidatures, s'entrevistarà a les que s’adaptin millor a la posició a cobrir.
PLAZO DE PRESENTACIÓN
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà el 22 d'abril.
¿Quiénes somos?
El Instituto de Investigación Germans Trias i Pujol (IGTP) es un centro de investigación público situado en Badalona (Barcelonés) que tiene como objetivo principal incrementar el conocimiento científico para transformarlo en soluciones para mejorar la salud y atención médica de los pacientes y de la comunidad.
El Instituto está asociado a uno de los grandes hospitales universitarios del área de Barcelona, el Hospital Germans Trias y Pujol, y forma parte del campus biomédico de Can Ruti. Es un centro CERCA y también está acreditado como centro de excelencia por el Instituto de Salud Carlos III (ISCIII), siendo el encargado de coordinar la gestión de la investigación y la estrategia científica del campus, trabajando en estrecha colaboración con los otros centros que se ubican en el mismo .
El Instituto de Investigación Germans Trias i Pujol lleva a cabo la investigación en 9 áreas:
* Cáncer
* Ciencias de la conducta y abuso de sustancias
* Enfermedades cardiovasculares y respiratorias
* Enfermedades del hígado y del aparato digestivo
* Enfermedades endocrinas y del metabolismo, de los huesos y de los riñones
* Enfermedades infecciosas
* Inmunología e inflamación
* Neurociencias
* Salud comunitaria
Los científicos que trabajan en estas áreas publican una media de más de 900 artículos por año, contribuyen con mejores protocolos de salud y con nuevos tratamientos, producen patentes y crean emprendedoras spin off para mejorar la vida de los pacientes.
El siguiente video es una vista de pájaro del Campus Can Ruti un entorno de investigación traslacional de primer nivel del área de Barcelona, en un entorno científico muy estimulante. El IGTP ofrece un ecosistema de apoyo, amigable y colaborativo para promover el desarrollo profesional y ayudarle a alcanzar sus objetivos de investigación.
El IGTP, en su compromiso por la igualdad de oportunidades, anima a enviar su CV a las candidatas interesadas y valorará tener reconocido por los órganos competentes de las Comunidades Autónomas o, en su caso, de la Administración General del Estado, un grado de discapacidad igual o superior al 33 por 100, o habérsele le declarado en situación de incapacidad permanente en grado total en una profesión diferente a la docente, mediante Resolución del Instituto Nacional de la Seguridad Social, siempre que tengan la capacidad funcional para el desempeño de las tareas habituales del puesto de trabajo.