País España Provincia Barcelona - Barcelona Fecha límite Inscripción 04/02/2025 Categoría Administración y Finanzas, RRHH/Gestión de personas
Información de la ONG
ECAS
Objetivo
La missió del lloc de treball és la gestió, organització i realització de tasques administratives de recolzament a la direcció general i al conjunt de l’equip professional de la federació per a la correcta gestió i execució de l’administració global d’ECAS
Perfil:
Requisits formatius i d’experiència
Graduat/da CFG Superior Administratiu/va i/o secretaria de direcció i/o similar.
Experiència prèvia en posicions similars.
Valorable coneixements i experiència prèvia en l’associacionisme o el tercer sector social català.
Es valoraran perfils amb grau de discapacitat superior al 33% i/o en situació de vulnerabilitat social.
Competències requerides tècniques i bàsiques:
Domini paquet ofimàtic Microsoft 365 (SharePoint, OneDrive, Teams, Outlook, Forms, Word, PPT, Excel, etc.).
Domini eines de càlcul i anàlisi (excel, Power BI).
Domini tasques i eines específiques d’administració comptable.
Domini tasques i eines específiques d’administració de recursos humans.
Domini tasques i eines específiques d’administració fiscal.
Domini del català parlat i escrit.
Redacció i capacitat de síntesi.
Competencias:
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar”
Nivel:
Mando intermedio
Tipo de contrato:
Jornada completa
Duración:
Indefinido
Salario:
Entre 24.001 y 30.000 € bruto/anual
Estudios mínimos:
Formación Profesional Grado Superior
Experiencia mínima:
Al menos 2 años
Fecha de inicio:
27/01/2025
Nº de vacantes:
1