A Fundació Nou Camí, som una entitat de suport que atenem a persones en risc d'exclusió social amb diagnòstic en salut mental o discapacitat i gent gran. Som una entitat sense afany de lucre.
Cerquem 1 administratiu/va comptable per a l’área d’administració de béns de pacients (ABP).
Oferim:
1. Contracte per cobertura de baixa mèdica.
2. Jornada de 25 hores setmanals, amb una distribució horària de 08:00 del matí a 13:00 hores del migdia.
3. Lloc de feina: Hospitals de Salut Mental; Sagrat Cor (Martorell) i Benito Menni (Sant Boi de Llobregat).
4. Salari de 11.773.80 euros bruts l’any.
5. 25 dies laborables de vacances a l’any i 2 dies d’assumptes personals.
Perfil/Requisits:
1. Titulació de grau mitjà o superior en l’àmbit de l’administració - comptabilitat.
2. Vehicle propi.
3. Incorporació immediata.
4. Necessari tenir coneixements de comptabilitat, tresoreria i Excel avançat.
5. Important tenir experiència en llocs de feina relacionats amb el tracte directe o l’atenció de persones amb discapacitat (física, intel·lectual i derivada de la salut mental).
6. Disponibilitat de mobilitat autònoma entre els centres hospitalaris de Martorell i Sant Boi.
7. Valorable; haver treballat anteriorment amb el programa Sage 50.
8. Valorable, tenir experiència en el tercer sector.
9. Es valorarà també, tenir competències transversals, adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.
10. Organització del temps i de la feina pròpia. Autonomia.
11. Gestió de l’estrès i la frustració.
12. Treball en equip, iniciativa i proactivitat.
13. Negociació, comunicació i relació interpersonal.
14. Responsabilitat, professional i disposició vers l'aprenentatge.
15. Persona oberta, flexible, empàtica i amb capacitat de relació interpersonal.
Funcions:
1. Gestionar comptablement els béns de les persones administrades.
2. Firma de contractes amb les persones administrades.
3. Gestió de caixa: recepció de diners, preparació d’assignacions, devolucions de saldo romanent, comptabilitzar i quadrar.
4. Repartiment d’assignacions econòmiques a les unitats dels hospitals.
5. Gestió d’altes i baixes del servei.
6. Manteniment i actualització de documents de control, seguiment i registre.
7. Conciliació de comptes bancaris i actualització de saldos de les persones administrades.
8. Atenció personal, telemàtica i telefònica als familiars de les persones administrades, professionals vinculats, etc.
9. Gestió de les despeses de les persones administrades amb els diferents proveïdors.
10. Mantenir actualitzat el programa de facturació.
11. Gestió documental i d’arxiu.
#J-18808-Ljbffr