Descripción:
Funciones a realizar:
- Asesorament i atenció dels clients assignats
- Gestió i càlcul de nòmines
- Anàlisis de convenis
- Tramitació altes i baixes
- Elaboració de contractes i pròrrogues variacions de dades, etc.
- Tràmits IT’s i accidents, etc.
Requisitos:
- Grau en Relacions Laborals, ADE o similar i especialització mitjançant Màster
- Domini d´anglès i/o francès
- Coneixements d´A3
- Residència a la Garrotxa o comarques limítrofes
Busquem un/a GESTOR/A ASSESSOR/A LABORAL per a assessoria d´Olot especialista en laboral, comptable i fiscal. Es responsabilitzarà de l´elaboració i tramitació de tota la documentació relativa al departament laboral dels clients assignats (nòmines, contractes, altes i baixes, etc.), vetllant per l’adequació de la mateixa a la legislació vigent.
Experiència requerida:
- Experiència en departament laboral d´assessoria o empresa
- Domini de Microsoft Office
- Català i castellà parlats i escrits correctament
#J-18808-Ljbffr