Descripció:
Quina serà la teva missió a l'empresa?
En dependència del/la Responsable, la persona seleccionada s'ocuparà de:
1. Gestionar les comandes, preus, acords de subministraments i veure les necessitats de subcontractació i peces de metall/alumini o altres.
2. Realitzar l'avaluació i selecció de proveïdors juntament amb la direcció de compres.
3. Fer la negociació dels preus i les condicions de subministrament.
4. Contribuir en la planificació de tots els departaments, així com amb els altres tècnics de compres per a assegurar la disposició de materials i components necessaris.
5. Fer el seguiment dels clients sobre els terminis de lliurament acordats així com la resolució d'incidències que hi pugui haver sota càrrec del proveïdor.
6. Dur a terme un registre comparatiu i realitzar els informes necessaris per mantenir una bona gestió de compra.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
1. Treballar en una empresa amb renom i ben consolidada dins el seu sector.
2. Estabilitat i pla de carrera dins de l'empresa.
3. Horari de dilluns a dijous en torn partit i divendres intensiu.
4. Bon ambient de treball.
Ets el/la candidat/a ideal si tens...
1. Formació en Administració i Direcció d'Empreses, Administració, Comerç o similar.
2. Experiència mínima d'un any realitzant tasques administratives i de compres.
3. Domini del Paquet Office.
4. Valorable nivell mig/alt d'Anglès.
5. Bones habilitats comunicatives i tracte amb el client.
6. Actitud proactiva, iniciativa i orientació a objectius.
#J-18808-Ljbffr