Es busca MONITOR / A DE SUPORT D'ALUMNES AMB NESE a TOSSA DE MAR, per una VACANT a L'ESCOLA IGNASI MELE I FARRE
FUNCIONS I TASQUES :
* Acompanyament i assistència a infants i / o joves amb necessitats educatives especials.
* Desenvolupar l’autonomia d’aquests infants i / o joves.
* Ajudar en tot el relatiu als desplaçaments fent el seguiment del control postural i corregint-lo si s'escau, per garantir al màxim la mobilitat dels alumnes.
* Estimular l’autonomia i capacitat d’autogestió dels alumnes.
* Romandre atent en tot moment mentre es treballa amb els infants.
* Promoure la participació activa dels infants en les diferents tasques implícites al seu quefer diari tenint en compte les seves limitacions.
* En general, vetllar per la seguretat i confortabilitat dels alumnes durant la seva estada a l’escola / institut i donar suport als mestres i / o professors dins i fora de l’aula segons les directrius de la Direcció del Centre.
HORARI :
L-V, 12:30 a 13:30
REQUISITS :
* Certificat de Delictes Sexuals (Actualitzat mínim Gener 2025).
* Formació i / o experiència en l'àmbit educatiu o del lleure.
* Català avançat.
SALARI : Segons conveni.
REQUISITS MÍNIMS :
* Es valorarà disposar de titulacions envers el lleure i / o l'educació i l'experiència previa amb infants amb necessitats educatives especials.
* Es indispensable disposar del certificat negatiu de delictes sexuals actualitzat del Gener del 2025.
* Català avançat.
#J-18808-Ljbffr