Descripció:
Rebre i canalitzar les comunicacions entrants i sortints (centraleta telefònica, correu electrònic, etc.), així com realitzar la primera atenció de les visites de la consulta. Informació general i suport administratiu.
FUNCIONS:
1. Atendre el telèfon
2. Atendre la recepció de pacients
3. Donar cites mèdiques, tant per telèfon com presencialment
4. Gestionar agendes mèdiques i d’altres professionals
5. Arxiu de la documentació clínica
6. Ús d’eines ofimàtiques com Excel i Word, i eines de navegació per Internet
7. Ús de l’aplicació interna de gestió d’agendes i gestió mèdica
8. Gestió de les targes de les diverses asseguradores mèdiques, per Internet, per reportar l’activitat mèdica del centre, etc.
REQUISITS:
* Català i castellà parlats i escrits correctament
* Domini d’ofimàtica
* Valorable experiència en lloc de treball similar i en el sector.
* Residència a Vic o rodalies.
#J-18808-Ljbffr