Quina serà la teva missió a l’empresa?
En dependència de gerència, la persona seleccionada s’ocuparà de:
* Elaborar els tancaments mensuals de l’empresa.
* Realitzar, controlar i fer seguiment dels pressupostos de la companyia.
* Negociar preus amb clients, proveïdors o transports quan sigui necessari.
* Realitzar el control de tresoreria i fluxos de caixa, conciliacions bancàries i la presentació d’impostos, per a optimitzar-ne els costos fiscals.
* Encarregar-se de la gestió i seguiment de cobraments, així com control d’impagats.
* Col·laborar i donar suport a gerència en la presa de decisions estratègiques.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
* Treballar en una empresa consolidada dins el seu sector.
* Estabilitat i pla de carrera dins la companyia.
* Formació inicial a càrrec de l’empresa.
* Jornada laboral de dilluns a divendres en torn partit flexible.
* Salari fixe més un variable per objectius.
Requisits:
* Formació de Grau en Administració i Finances, Direcció d’Empreses o similar.
* Experiència de 5 anys realitzant tasques similars.
* Domini del Paquet Office i coneixements de software de gestió.
* Es valorarà formació en MBA.
* Imprescindible nivell alt d’anglès.
* Compromís amb l’empresa, capacitat de gestió, presa de decisions i orientació estratègica.
* Bones habilitats comunicatives, capacitat de lideratge, planificació i organització.
#J-18808-Ljbffr