Som un Hòlding empresarial amb seu i oficines a la ciutat de Girona, amb participacions a diferents empreses de diversos sectors.
Busquem una persona disciplinada, organitzada, metòdica, polivalent, resolutiva i amb capacitat analítica per a portar la gestió administrativa i comptable del hòlding i fer el seguiment i control de les empreses participades.
Tasques
1. Comptabilitat
2. Comptabilitat General
3. Facturació i seguiment dels cobraments
4. Validació de les factures de proveïdors, comptabilització i pagaments
5. Anàlisi econòmica i financera
6. Elaboració del pressupost
7. Control de costos i del pressupost
8. Elaboració dels informes de tancament mensuals i anual de la matriu, Pèrdues i Guanys i Balanç.
9. Supervisió i consolidació de totes les empreses del grup.
10. Establiment de kpi’s de control
11. Previsió d’ingressos i pagaments, control de tresoreria
12. Preparació de la documentació per a auditoria financera
13. Altres tasques administratives
Requisits
1. Grau en Economia, ADE o similar
2. Experiència mínima de dos anys en posició similar
3. Agilitat en l'ús d'eines informàtiques
4. Idiomes: Català i castellà, es valorarà anglès
S’ofereix:
1. Contracte indefinit a temps complet
2. Retribució a determinar en funció de capacitats i experiència
#J-18808-Ljbffr