COORDINACIÓ PROJECTES PLAUDITE TEATRE. ESPAI D’ARTS ESCÈNIQUES
Plàudite Teatre som una associació sense ànim de lucre amb vocació de servei públic, que ens dediquem a la transformació social a través de les arts escèniques en entorns d’alta complexitat, on les arts i la cultura es converteixen en oportunitat de vivències positives. Desenvolupem les nostres activitats en diferents àmbits: cultural, educatiu, social i de la salut, i som referent a la ciutat de L’H des de fa 25 anys.
Tenim una àmplia xarxa multisectorial de col·laboració (museus, galeries, equipaments escènics, centres educatius, centres sanitaris i altres agents) i visió interseccional.
Treballem per a la inclusió i la cohesió social en totes les seves dimensions a través de les arts escèniques, amb especial atenció als col·lectius més vulnerables de la societat. Ens adrecem a impulsar el reconeixement i l’exercici dels drets culturals i socials i a evitar que determinats grups socials quedin exclosos de la participació en la cultura i la comunitat.
Cultivem una Escola d'Arts Escèniques amb alumnat de 3 a 80+ anys, amb un model pedagògic propi exportat a altres centres artístics. Fem formació per a professionals del món educatiu, sanitari i social. Som el pont entre la comunitat educativa i el Teatre Joventut-Auditori Barradas, a través de serveis educatius. Programem espectacles de proximitat. Tenim un espai propi del que volem fer un lloc representatiu i referent. Desenvolupem projectes de Teatre Comunitari-Teatre Social.
Funcions i tasques
1. Dur a terme la gestió i el seguiment de diferents projectes de l’entitat: Serveis educatius teatrals, Escola de Teatre, promoció i gestió de l’oferta cultural i programació del nou espai, i altres programes de Teatre Comunitari-Social, d’arts escèniques amb impacte social i perspectiva de gènere i intercultural.
2. Garantir el correcte funcionament de l’Escola de Teatre Comunitari-Social i els Serveis educatius, gestionant documentació: arxius físics i digitals, base de dades i altres documents de seguiment i gestió continuada i organitzar inscripcions, quotes i notificacions i contacte amb usuaris i usuàries.
3. Gestió dels projectes en tot el cicle de vida, amb especial dedicació al seguiment tècnic i econòmic. Planificar, coordinar i fer el seguiment dels recursos tècnics, econòmics i humans implicats en un projecte del que n'ha de resultar un producte escènic o/i un servei.
4. Contribuir a la definició dels projectes i serveis: l'objectiu, l'estratègia i la filosofia d'actuació de tots els agents implicats garantint coherència entre disseny i execució.
5. Gestionar la producció d’espectacles de proximitat en totes les seves fases (relació amb proveïdors i partners, mobilització de recursos humans, gestió dels materials escènics, de la promoció, etc.).
6. Realitzar el seguiment dels projectes en els seus components (tècnic, administratiu i financer), en col·laboració amb les altres àrees funcionals de l’organització. Elaborar i fer servir eines per a l’execució, la producció, el seguiment i l’avaluació de processos i resultats, en un procés de millora contínua amb especial èmfasis en la mesura de l'impacte.
7. Dur a terme la documentació de les activitats i recopilació de dades i informació rellevant per a l’elaboració de memòries i informes.
8. Mantenir la comunicació amb aliats i agents de la nostra xarxa i les entitats sòcies, establint els sistemes de comunicació (reunions, elaboració d'informes periòdics) i gestionant l’agenda, per a que cada agent implicat disposi de la informació que necessita per fer la seva funció.
9. Gestionar els equips i agents implicats en la implementació dels projectes i mantenir un contacte directe amb participants, usuaris i usuàries per respondre a les seves necessitats relacionades amb el projecte.
10. Donar suport a l’área de comunicació per promocionar projectes i serveis de l’entitat i difondre els resultats amb una perspectiva de desenvolupament i implicació dels públics.
Experiència, competències i habilitats necessàries
1. Títol Universitari: Titulació en Ciències socials, econòmiques, de l’administració, Gestió cultural, Gestió de projectes i equips, Secretaria de direcció...
2. Alt nivell de català i castellà (escriptura, lectura i parla).
3. Almenys 3 anys d'experiència provada en coordinació de projectes. Desitjable alguna experiència en temes de planificació estratègica.
4. Coneixement en sistemes informàtics.
5. Capacitat per negociar amb diferents actors, i per organitzar i coordinar equips.
6. Domini de creació i control de pressupostos de projectes.
7. Compromís amb la justícia social.
8. Actituds: responsabilitat; flexib
#J-18808-Ljbffr