Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta ADJUNT/A DIRECCIÓ a Comarca Alt Empordà
Important àrea de caravanes situada a Ventalló (Costa Brava). Servei de pupil·latge, lloguer, taller, venda de recanvis i compra-venda de caravanes. Selecciona adjunt/a a direcció a jornada completa.
Funcions i requisits de la vacant:
Requisits:
* Persona responsable amb capacitat de planificació i organització
* Persona amb capacitat i experiència gestionant equips
* Domini de mínim un dels idiomes (a més del català i espanyol): anglès, alemany, holandès o francès
* Coneixements d'informàtica i ofimàtica (domini d'Excel i Word)
* Disponibilitat per treballar els caps de setmana (mínim durant la Temporada Alta)
Funcions a realitzar:
* Donar suport amb responsabilitats dels processos estratègics:
- Planificació general, coordinació i supervisió de tasques planificades
- Control i accions generals
- Política i objectius de qualitat
- Marketing
- Satisfacció del client
- Coordinació de qualitat
- Atenció al client
* Responsable dels processos operatius d'una de les seccions principals de l'empresa
* Responsabilitats en alguns dels principals processos de suport: manteniment, seguretat, informàtica, magatzem.
Condicions que ofereix l’empresa:
Flexible a temporada baixa. Temporada mitja i alta es treballa dissabte i/o diumenge.
Perspectiva de la feina:
Previsió d'incorporació: Incorporació el mes de febrer 2025.
Altres dades a destacar:
- Diplomatura amb titulació Turisme
- Grau amb titulació Turisme
- Grau amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
- Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Hoteleria i Turisme
- Llicenciat amb titulació Administració i Direcció d'Empreses
- Graduat/ada amb titulació Direcció Hotelera
És requisit imprescindible experiència mínima de 2 anys gestionant equips.
Altres requeriments:
És imprescindible tenir vehicle per arribar al lloc de treball (no hi ha combinacions amb transport públic).
#J-18808-Ljbffr