Incorporant-se com a Analytic Branding a lequip de Comunicació, assumirà com a funcions i responsabilitats principals:
Mesurar el valor de la marca i monitoritzar la seva reputació, establint i seguint indicadors clau per avaluar la percepció de la marca i el seu posicionament al mercat.
Analitzar el comportament dels consumidors i leficàcia de les accions de branding, utilitzant eines danàlisi de dades com Google Analytics i Power BI per monitoritzar el comportament dels consumidors i mesurar els resultats de les estratègies de branding.
Customer Journey Mapping: optimitzar lexperiència del client identificant els punts de contacte crítics i definit KPIs específics per seguir levolució del recorregut del client i millorar-ne leficàcia.
Mesurar leficàcia de les campanyes de marketing digital (SEM, correu electrònic, display), analitzar les mètriques de campanyes digitals i ajustar les estratègies. Oferta de treball a la comarca Osona
Es requereix duna experiència mínima de +3 anys en funcions similars.
Anglès nivell alt, valorant altres idiomes com francès, alemany i portuguès.
- Es valorarà la formació en Analítica de Dades i Business Intelligence.
- Coneixements tècnics: domini avançat dexcel i SQL per a la gestió de dades.
- Eines danàlisi digital: Experiència Google Analytics, SEMrush i Brandwatch.
- Disseny de dashboards i informes: Capacitat per dissenyar i gestionar dashboards amb Power BI.
- Estratègies digitals: Experiència en lanàlisi i optimització de campanyes SEM i altres estratègies digitals per maximitzar el ROI.
- Account Engagement: Coneixements en Salesforce.
Persona dinàmica, proactiva, amb capacitat danàlisi. Amb clara orientació al detall i als resultats. Metodologia de gestió i treball en equip.