En dependència de la directora financera, desenvoluparà tasques de diversa naturalesa.
Responsabilitats:
* Seguiment de cartera clients i proveïdors nacional i internacional:
* Comptabilització de cobraments
* Seguiment del venciment de factures, revisió de confirmings i reclamacions
* Comptabilització de factures de proveïdors nacionals
* Conciliació bancària
* Elaboració de remeses de cobrament
* Comptabilització de targetes de crèdit
* Tancament i quadre de clients
Requisits:
* Experiència mínima de dos anys en el desenvolupament de tasques similars a les descrites.
* TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR en Administració i finances.
* Competències / coneixements: Microsoft Dynamics i Excel.
Condicions laborals:
* Contracte laboral indefinit
* Jornada completa
* Altres beneficis: Empresa sòlida i en creixement, vacant estable, modernes instal·lacions, molt bon ambient de treball, interessant calendari laboral amb ponts i setmanes de tancament, horari de sortida de dilluns a dijous a les 17h i divendres a les 14h.
#J-18808-Ljbffr