Loteries de Catalunya, SAU té la necessitat de cobrir un lloc de treball de Coordinador de Logística i Atenció Usuaris, amb la categoria professional A1, per a la Direcció d'Operacions de Joc.
Loteries de Catalunya, SAU és una entitat del sector públic que té a càrrec seu l'organització i gestió del joc de loteria de la Generalitat de Catalunya, i precisa incorporar a una persona a l'organització per tal de participar en les accions logístiques de l'emmagatzematge, manipulació de comandes i distribució dels bitllets de loteria als punts de venda de la xarxa comercial, així com coordinar els serveis d'atenció als jugadors i agents col·laboradores en la distribució dels jocs de loteria.
Responsabilitats:
1. Planificar i coordinar els serveis de logística per tal d'atendre les necessitats operatives de les loteries:
* Emmagatzematge de bitllets dels jocs, consumibles, materials promocionals i equipaments pels punts de venda.
* Preparació i manipulació de comandes de bitllets, consumibles i materials promocionals pels punts de venda.
* Distribució de les comandes als punts de venda i recollida de materials en aquests fins al magatzem central.
1. Planificar i coordinar els serveis d'atenció als usuaris per tal d'atendre les necessitats operatives de les loteries:
* Centralitzar la resolució de necessitats informatives i funcionals de la xarxa comercial.
* Suport a l'acció comercial (telemàrqueting).
* Registre de les comandes de bitllets i consumibles.
* Canalització de les incidències de caràcter tècnic.
* Tractament d'incidències i reclamacions en general.
* Supervisar les actuacions dels serveis de logística i d'atenció a usuaris, contractats a tercers amb relació al compliment dels SLA establerts en els respectius contractes.
2. Gestionar les necessitats de nous serveis logístics, els protocols previstos en les mesures respectives per a les certificacions tipus ISO i altres en l'àmbit de les loteries.
3. Participar en la gestió dels plans de contingències pel que fa referencia als serveis de logística (emmagatzematge i manipulació) i atenció a usuaris (call center).
Requisits:
1. Experiència de 5 anys en sistemes de logística i de gestió d'emmagatzematge i preparació de comandes de petites unitats o en activitats amb operatives similars a les desenvolupades per les loteries.
2. Experiència en grans empreses i en projectes de coordinació entre equips multidisciplinaris.
3. Domini de llengua anglesa a nivell mínim B2.
4. Coneixement d'eines de gestió específiques de gestió d'aquest àmbit de gestió de comunicacions, així com del paquet MS Office.
5. Llicenciatura o enginyeria - economia.
6. Competències / coneixements: Títol universitari de grau superior o equivalent.
7. Disposar del coneixement suficient oral i escrit de català.
8. Habilitats personals: Capacitat de treball en equip i lideratge, capacitat de treball orientat a objectius i amb dots de negociació.
Contracte laboral temporal (36 mesos)
Jornada completa
#J-18808-Ljbffr