Redactar i revisar el text de resolucions i normatives relacionades amb els àmbits competencials de la Secretaria General, especialment la gestió dels òrgans col·legiats generals, processos electorals, nomenament i cessament de càrrecs acadèmics i de membres de comissions, gestió dels representants de la UPF a d'altres entitats, la transparència de la gestió administrativa i la integritat, l'administració electrònica i la gestió documental.Tramitar les sol·licituds d'accés a la informació pública del Portal de Transparència i participar en el seguiment de les obligacions de publicitat activa.Col·laborar en el procés de redacció dels nous Estatuts de la universitat i de la normativa a desenvolupar o adaptar a continuació. Participar en altres processos tècnics que es duen a terme des de la Secretaria General, com ara assessorar unitats acadèmiques, gestionar els òrgans de govern col·legiats i unipersonals, gestionar la representació de la Universitat a d'altres entitats, revisar documentació jurídica, gestionar publicacions oficials electròniques, etc.Documentar els processos tècnics assignats, avaluar-los i proposar millores així com resoldre les incidències que es generin en el marc d'aquests processos.Altres funcions que li siguin assignades en l'àmbit de les seves competències tècniques. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)