* Gestió administrativa: Maneig de la correspondència, arxiu de documents, elaboració d’informes i actes, i manteniment de la bases de dades.
* Atenció al públic: Recepció i orientació d’estudiants, pares i visitants, així com la gestió de consultes telefòniques i electròniques.
* Coordinació d’activitats: Organització de reunions, esdeveniments i activitats del centre, incloent la coordinació d’horaris i espais.
* Recolzament a la direcció: Assistència en la preparació de documents oficials, gestió d’agendes i coordinació de comunicacions internes i externes.
* Gestió de matrícules i expedients acadèmics: Supervisió del procés d’inscripció d’alumnes, revisió de compliment de requisits d’accés, actualització d’expedients i maneig de la documentació acadèmica.
* Altres tasques específiques: Comunicació amb el departament d’educació de la Generalitat de Catalunya, preparació i presentació de la documentació necessària, signatura dels documents oficials a presentar al departament d’educació, atenció i gestió del correu del centre, gestió de convalidacions, gestió de beques, redacció dels convenis generals de col·laboració amb els centres de pràctiques i altres entitats, redacció d’actes de les reunions on intervingui formació.
#J-18808-Ljbffr