Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripción :
A través del programa 30 PLUS, iniciamos un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a HOSPITALET DE LLOBREGAT un/a ADMINISTRATIU/VA. L’empresa es dedica al sector de les arts escèniques.
Funcions :
1. Facturació i enviament de factures a clients.
2. Atenció al client tant via telefònica com via mail, derivant les consultes a les persones adients, o prenent nota del contacte per transmetre la petició.
3. Control de despeses (tiquets) classificant-los per tipus de despesa i treball relacionat per a la posterior comptabilització.
4. Arxiu General, Factures, Albarans, pressupostos, etc.
5. Gestió de documentació PRL, mantenir actualitzada tota la documentació per a puntuals necessitats, i gestió tant amb els clients com amb les plataformes de gestió dels mateixos.
Requisits :
1. 2 anys d'experiència prèvia.
2. CFGS Administració.
Idiomes :
1. Català i castellà nivell avançat.
2. Anglès nivell intermig.
S'ofereix :
Horari : Dilluns a Dijous : 8.30h-14h i 15h-18h. Divendres : 9h-15h.
Salari : 20.000€ bruts anuals (12 pagues).
Contracte : indefinit.
Formació : de 40h presencial a Barcelona (2 tardes a la setmana durant 5 setmanes).
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF / 132 / 2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT / 128 / 2021, de 14 de juny.
#J-18808-Ljbffr