Descripción:
Per a prestigiós grup empresarial, especialitzat en la producció i comercialització de productes d'alimentació ecològics i de qualitat, seleccionem per a la seva botiga de Vic un/a CAP DE SECCIÓ SUPERMERCAT (ATENCIÓ AL CLIENT).
FUNCIONS PRINCIPALS:
* Lideratge de l'equip d'atenció al client i caixers/es (3 a 6 persones) cap a la consecució dels objectius.
* Entrenament, motivació i suport a l'equip.
* Optimització de la secció (ordre, neteja, evitar cues a les caixes, gestionar les incidències, atendre i gestionar les reclamacions, protocols de devolució de productes i diners, cobraments/pagaments, etc.).
* Control KPI's.
* Suport al/la gerent de l'establiment en tot allò que sigui necessari.
REQUISITS:
* Experiència en tasques similars.
* Experiència en la gestió d'equips de treball.
* Bon nivell de català i castellà parlats i escrits.
* Residència a Osona o zones limítrofes.
* Ofimàtica bàsica.
S'OFEREIX:
* Retribució fixa + variable.
* Estabilitat laboral.
* Incorporació a empresa amb valors i en expansió.
* Possibilitats de promoció.
#J-18808-Ljbffr