Descripció de l'oferta
Empresa de disseny i arquitectura a Barcelona, amb més de 25 anys d´antiguitat transformant espais per a canviar la vida de les persones, busca una persona polivalent que des d'una posició d'Administració BackOffice ajudi en funcions de l'empresa relatives a compres i en relació amb proveïdors i logística de lliurament de materials, així com en tota la relació amb clients relativa al procés de facturació.
Es busca una persona compromesa que busqui estabilitat i vulgui créixer en una empresa amb un equip dinàmic i compromès. Perfil sènior amb experiència al sector de la rehabilitació d'entorns professionals
Funcions:
1. Gestió del circuit de compres:
2. Realitzar Planificació i Control de Compres.
3. Tramitar comandes, ordres de compra i organitzar logística de lliurament.
4. Negociar amb proveïdors
5. Gestió del circuit de vendes
6. Facturació a clients per grau d'avenç
7. Elaboració Estadística de vendes i obtenció d'informes de marges comercials per a la Direcció
Ofereix:
8. Tipus de relació professional: Contracte laboral
9. Tipologia de contracte: Indefinit
10. Núm. Hores setmanals: 40
11. Horari: De 8h/9h a 14h de 15h a 17h/18h
12. Retribució brut anual: 30.000 €
Requisits
13. Categoria professional: Oficial Administratiu 1era.
14. Formació complementària.Es valorarà formació en:
15. Compres i negociació,Gestió documental de coordinació de prevenció de riscos laborals,Gestió de projectesGestió de pressupostosRealització de raporting mensual
16. Temps d'experiència: +5 anys
17. Coneixements informàtics: Paquet Office, Excel, SQL Obres, ERP, TCQ, Presto o altres programes de pressupostos d'obra.
18. Altres requeriments específics: Carnet de conduir
19. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Treball en equip i Cooperació, Negociació, Empatia, Orientació al Client, Compromís amb l'Organització, Planificació i organització, Iniciativa, Orientació a l'assoliment, Preocupació per l'ordre i la qualitat
20. Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat