Descripción:
Cerquem persona per portar la gestió de la botiga i atendre als clients que s'adrecin a l'agrobotiga realitzant una atenció personalitzada, satisfactòria i de qualitat. L'abast de la seva gestió contemplarà:
FUNCIONS:
* Explotació del comerç: compte de resultats, KPI´s, marges, etc.
* Assessorament i venda als clients.
* Relació amb proveïdors: negociació amb nous proveïdors, alta de nous articles, preus, etc.
* Planificació i lideratge de les campanyes anuals: promocions, nous articles i nous serveis, oportunitats de negoci, etc.
* Disseny i desenvolupament de noves línies de negoci.
* Coordinació i supervisió del personal: tasques, responsabilitats, jornada laboral, vacances, etc.
* Manteniment de la botiga: exposicions, lineals, etc.
* Responsable de la gestió administrativa: comandes a proveïdors, recepció d'albarans, tancament de caixes, inventaris, etc.
* Organització del magatzem: control d'existències, entrada de mercaderies, etc.
* Liderar, motivar i formar al personal de la botiga.
* Gestió de residus i seguiment de bones pràctiques.
REQUISITS:
* Valorable experiència en tasques de gestió de botiga i d’atenció al client per a botiga d'alimentació i comercialització en sector agroramader.
* Carnet de carretoner.
* Coneixements de SAP.
* Bon nivell d'ofimàtica.
* Domini de les tasques administratives del punt de venda (caixes, control proveïdors, inventaris, etc.).
* Català i castellà parlats i escrits correctament.
#J-18808-Ljbffr