Entitat que es dedica a la inserció sociolaboral a través de la realització d’activitats vinculades a la gestió de residus, requereix un/a auxiliar comptable per donar suport al departament comptable i financer.
Responsabilitats:
1. Comptabilització de factures de clients i proveïdors.
2. Conciliacions bancàries.
3. Control i gestió de tresoreria: pagaments a proveïdors i cobraments de clients.
4. Suport en la preparació i presentació d’impostos trimestrals.
5. Suport en el tancament de comptes anuals i auditories.
6. Generació de factures.
7. Tasques administratives pròpies del lloc de feina.
8. Tasques de suport del departament.
9. Pressupostos i seguiment de projectes.
Requisits:
1. Experiència mínima d'1 any en una posició similar.
2. Coneixements del programa SAGE i Office.
3. Títol d'especialització professional en Administració i finances.
4. Competències en comptabilitat, capacitat analítica, responsabilitat, treball en equip, comunicació, planificació i organització, orientació estratègica, tolerància a l’estrès i discreció.
Condicions:
1. Contracte laboral temporal (2 mesos).
2. Jornada completa (40h/setmanals).
3. Salari mensual brut: 1500 €.
4. Altres beneficis: Contracte temporal de substitució de baixa.
5. Data d'inici: Incorporació immediata.
6. Durada: 2-3 mesos (possibilitat de prorrogar la durada).
7. Horari: De dilluns a divendres, tots els matins i 2 tardes.
8. Municipi del centre de treball: Sant Just Desvern (accés amb tram i bus si vens en transport públic).
#J-18808-Ljbffr