Seguiment i fidelització dels clients actius.
Elaboració i gestió dofertes comercials.
Seguiment de leads i oportunitats de negoci.
Gestió de subvencions
Organització i preparació de visites comercials a loficina (documentació, presentacions, welcome pack).
Preparació de les proformes conforme a la LC.
Gestió de reclamacions de pagaments a clients.
Seguiment logístic de tots els enviaments de proveïdors.
Actualització i manteniment del CRM i documentació al SharePoint.
Organització i gestió de plànols a SharePoint.
Suport en lorganització i planificació de fires comercials i visites a esdeveniments internacionals.
Assistència i suport en reunions tècniques i comercials.
Gestió dels viatges de l´equip internacional (planificació, reserves, logística i suport) Oferta de treball a la comarca Osona
Formació amb CFGS de Comerç Internacional, gestió de vendes i/o transport i logística.
Experiència i/o coneixements en gestió documental de comerç exterior, profermoes, crèdits documentals, incoterms...), gestió administrativa amb eines comercials ocm és el CRM i amb idiomes per latenció i seguiment al client internacional i proveïdors.
Idiomes: Nivell alt danglès, valorable francès
Es precisa incorporar perfil de back office per departament comercial. Es valorarà experiència prèvia de mínim 3 anys en gestió en departament comercial