Descripción:
A Grup Carles, empresa de serveis professionals de la Catalunya central, estem ampliant el nostre equip!
Som un equip de persones que oferim un servei transversal i especialitzat que dona resposta a totes les necessitats dels nostres clients en matèria fiscal i comptable.
El nostre equip treballa per tal de trobar la millor solució adaptada a les necessitats dels clients, amb eficàcia, rigor i flexibilitat. El compromís, la professionalitat i la nostra passió per la feina ens manté a l’avantguarda de les noves tecnologies, els serveis i les necessitats dels nostres clients.
Si ets una persona apassionada per les finances, tens experiència en consultoria fiscal i/o comptable i t’agradaria responsabilitzar-te de l'assessorament fiscal i comptable d'una cartera de clients pròpia, volem conèixer-te!
Què faràs en el teu dia a dia?
1. Formar part d'un equip especialitzat en l'assessorament comptable, financer i de fiscalitat.
2. Assessorament comptable i fiscal d'una cartera de clients assignada, tant de petites i mitjanes empreses com autònoms, associacions i fundacions.
3. Assessorament integral als clients.
4. Revisió de la comptabilitat general.
5. Elaboració i presentació dels comptes anuals i impostos de societats.
6. Presentació dels llibres comptables i dipòsit dels comptes anuals, així com presentació i tràmits requerits per l'Agència Tributària.
7. Preparació d'expedients.
8. Altres tasques administratives.
Què t'oferim?
1. Formar part d’un grup empresarial consolidat i amb una llarga trajectòria.
2. Ser part d'un equip especialitzat en l'assessorament i consultoria en comptabilitat, finances i fiscalitat.
3. Desenvolupar-te en una empresa compromesa en la diversitat i la sostenibilitat. Ens esforcem per crear un entorn de treball inclusiu i fomentem l'aplicació de pràctiques sostenibles, eixos essencials pel creixement i l'èxit a llarg termini.
4. Col·laborar amb diversitat d'empreses, amb característiques i sectors molt diversos.
5. Posició molt polivalent i dinàmica, desenvolupant funcions molt diverses i en contacte constant amb companys/es de l'equip.
6. Estabilitat laboral i altes possibilitats de desenvolupament i creixement professional i personal.
7. Flexibilitat horària i possibilitat de teletreballar.
8. Salari a convenir amb cada candidatura segons experiència professional.
Persona altament orientada al client. Habituada al contacte directe i freqüent amb el client.
Experiència professional en administració, desenvolupant funcions relacionades amb la comptabilitat i fiscalitat. Molt valorable experiència en gestories/assessories i/o departaments d'administració.
Formació universitària en administració i finances, empresarials, econòmiques o similars.
Habituat/da a treballar amb ERP (Navision, SAP...).
Proximitat geogràfica al lloc de treball (Osona).
#J-18808-Ljbffr