Nombre de places a cobrir: 1
Categoria professional: Tècnic mig - TECMIG 2
Localitat i centre de treball: Barcelona
Remuneració bruta anual: ,89 €
Jornada laboral: 40 hores setmanals
Funcions del lloc de treball:
La Direcció del CIMNE requereixen incorporar un/a secretari/a de direcció per a desenvolupar les següents tasques:
1. Brindar suport administratiu confidencial d'alt nivell.
2. Organització de reunions de la Direcció.
3. Programació, gestió i compra de viatges.
4. Fer d'enllaç amb els membres dels òrgans de govern de l'entitat (Comissió Executiva i Consell de Govern).
5. Gestió de sol·licituds d'informació, preparació d'informes i correspondència
6. Preparar l'agenda de les reunions, fer les convocatòries (presencials o on-line), gestionar la reserva de sales, preparar la informació a presentar segons les indicacions que rebi.
7. Ajudar en la gestió de les agendes professionals de la Direcció.
8. Assistència a reunions i altres actes directius; i transcripció d'aquests.
9. Tasques administratives generals, com contestar telèfons, enviar correus/missatgeria, escanejar, i arxivar.
10. Organitzar la logística per a visitants, transcripció de notes, redacció d'actes, resposta de correus electrònics i correspondència diversa.
Requisits:
11. Formació: CGFS de Secretariat, CGFS d'Administració i Finances, Estudis en Secretariat, Protocol o formacions similars.
12. Experiència mínima demostrable de 5 anys en un lloc equiparable.
13. Idiomes: català, castellà i anglès (almenys C1).
14. Ofimàtica: paquet office a nivell d'usuari avançat
Mèrits o aspectes a valorar:
15. Experiència en el sector públic, centres CERCA.
16. Diplomàcia i discreció.
17. Bones habilitats comunicatives verbals i escrites, en català, castellà i anglès
18. Persona dinàmica, flexible, proactiva, autònoma, lleial, que inspiri confiança i amb altes habilitats d'interlocució i amb un alt nivell d'organització,
19. Sòlides habilitats informàtiques
20. Gran atenció al detall
21. Capacitat per a treballar sota pressió i resoldre situacions no planificades.
Si us plau, agrairem abstenir-se d'enviar el CV si no es compleixen els requisits.
Sistema de qualificació:
Es valoraran els requisits i mèrits amb una nota màxima de 100 punts. Per a l'obtenció d'aquesta nota, es sumaran els valors obtinguts en les següents apartats:
22. Titulacions acadèmiques: 20%
23. Formació i perfeccionament: 10%
24. Experiència professional: 30%
25. Coneixement de llengua catalana: 5%
26. Coneixement d'anglès: 5%
27. Proves selectives i entrevista: 30%
Els candidats hauran de completar el formulari "Application Form" de la nostra web indicant la referència de la vacant i adjuntant els documents requerits.
El termini per a la presentació de les sol·licituds és el dia 31 de gener de 2024 a les 12h.
A les candidatures preseleccionades se'ls podrà sol·licitar la documentació exigida en els apartats de "Requisits" i "Mèrits" i podran ser convocats per a la realització de proves selectives (que poden tenir caràcter eliminatori) i/o entrevistes personals.