Quines seran les teves tasques a l’empresa?
En dependència del Responsable de Departament, la persona seleccionat/da s’ocuparà de:
* Registrar l’activitat econòmica i financera de l’empresa.
* Realitzar assentaments comptables.
* Conciliar albarans amb factures.
* Controlar cobraments i pagaments, deutes, factures impagades, entre d’altres.
* Controlar bancs i extractes bancaris.
* Preparar informes mensuals, trimestrals i/o anuals de la situació comptable/financera.
* Donar suport a altres tasques administratives pròpies del departament.
El perfil seleccionat se li ofereix:
* Treballar en una empresa amb renom a nívell internacional dins el seu sector.
* Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.
* Formació a càrrec de l’empresa.
* Jornada laboral en torn partit de dilluns a dijous flexible i divendres intensiu fins les 15h.
Requisits:
* Formació en Administració i Direcció d’Empreses, Economia o similar.
* Experiència mínima de 2 anys en tasques comptables.
* Domini del Paquet Office i programa de gestió.
* Imprescindible nívell alt d’Anglès i molt valorable altres idiomes com l’Italià.
* Capacitat d’anàlisi, capacitat d’organització i responsabilitat.
* Actitud proactiva, iniciativa i orientació a l’assoliment.
#J-18808-Ljbffr