Gestió de nòmines:
• Elaborar i processar les nòmines mensuals dels empleats dels clients, assegurant la correcta aplicació de la normativa laboral vigent.
• Calcular i aplicar deduccions corresponents (IRPF, Seguretat Social, etc.).Assegurances socials i cotizacions:
• Realitzar la gestió dels segurs socials, inclosa la preparació i presentació dels documents a través del sistema RED i SILTRA.
• Mantener al dia les cotizacions dels empleats i resoldre incidències amb la Seguretat Social.Contractes laborals:
• Preparar i gestionar contractes laborals, renovacions i pròrrogues conforme a la normativa.
• Tramitar altes, baixes i modificacions a la Seguretat Social.Gestió d'incidències:
• Gestionar incidències relacionades amb el càlcul de nòmines, com errors en la cotització, dies de baixa per malaltia o accident, i permisos retribuïts.
• Asesorar als clients en la interpretació de les nòmines i resoldre les dues.Càlcul de finiquitos i indemnitzacions:
• Calcular i gestionar el finiquito dels empleats que finalitzen la seva relació laboral, incloses les indemnitzacions per menyspreu o la finalització del contracte. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)