A SYNERGIE OLOT empresa lider en el sector de treball temporal, estem en recerca de una Administratiu/va per una empresa consolidada del sector alimentari, dedicada a la producció i distribució de productes de qualitat.
Es troben en ple procés de creixement i busquen incorporar un/a administratiu/va per la plantilla per donar suport al departament administratiu i contribuir al seu exit.
Funcions a desenvolupar:
Gestió i seguiment de la documentació administrativa.
Elaboració i control de factures, albarans i altres documents comercials.
Suport en la gestió de comandes i atenció telefònica a clients.
Realització d´informes de vendes i gestió de base de dades.
Col·laboració en l´organització d´arxius i gestió de la correspondència interna i externa.
Tasques d´arxiu i suport en la coordinació d´equips de treball. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives, preferentment en el sector alimentari o distribució.
Coneixements en gestió documental i control de facturació.
Capacitat per treballar de manera organitzada i autònoma.
Bona orientació al detall i habilitats comunicatives.
Coneixements d´idioma català i castellà (escrit i parlat).
Domini de paqueteria Office (especialment Excel).
Es valorarà experiència en ERP o sistemes de gestió integrats.