Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA-COMERCIAL a Manresa (Barcelona)
Empresa centenària en el seu sector a Manresa, ofereix completa estabilitat laboral, molt bon ambient de treball i horari intensiu flexible (8/8’30h-16/16’30h).
Funcions i requisits de la vacant:
1. Recepció i centraleta.
2. Facturació.
3. Recolzament al departament de compres (enviar comandes a proveïdors) i el seguiment corresponent. Compres de material d’oficina.
4. Contacte amb agències de transport per subcontractacions.
5. Gestió de planificació de producció (entrada i seguiment d’ordres de fabricació i envasat).
6. Gestió comercial de telemàrqueting: contacte amb leads professionals, enviament d’ofertes i fer-ne el seguiment corresponent mitjançant el CRM.
7. Altres gestions esporàdiques: gestió de residus, d’EPIS, programació de revisions mèdiques…
Condicions que ofereix l’empresa:
Pensem en un perfil molt estable, dinàmic, polivalent, ordenat i metòdic, amb alta facilitat comunicativa amb el client i facilitat pel treball en equip.
Requisits mínims:
1. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
2. Certificats Professionals amb titulació Activitats administratives en la relació amb el client (ADGG0208).
3. FP II amb titulació Administratiu i Comercial.
4. EGB amb titulació EGB.
5. Certificats Professionals amb titulació Administratiu/iva comercial (ADGA30).
6. Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
7. Domini office.
8. Experiència en atenció al client, recepció i gestió administrativa.
9. Altament valorable amb experiència en entrades d’ordres de fabricació, informes de producció…
#J-18808-Ljbffr