Escola Cooperativa amb més de 30 anys d´antiguitat i referent en el barri del Guinardó, necessita incorporar un Tècnic/a en Gestió Administrativa. La persona tindrà com a missió donar suport a les operacions administratives i financeres de l'escola, gestionant una àmplia gamma de tasques que inclouen la gestió de rebuts, comptabilitat, control d'inventaris i coordinació de diversos serveis escolars.
Tareas
Gestió de rebuts i dades
* Crear i mantenir registres informàtics d'alumnes, complint rigorosament amb la Llei de Protecció de Dades
* Controlar l'assistència als serveis d'acollida i menjador
* Gestionar sol·licituds de roba esportiva i incorporar-les als rebuts mensuals
* Verificar llicències digitals i cobertures d'assegurances
Facturació i comptabilitat
* Processar, classificar i digitalitzar factures i extractes bancaris
* Preparar transferències i controlar venciments de pagaments
* Gestionar comandes de llibres cooperatius i no cooperatius
* Realitzar seguiment d'impagaments i coordinar-se amb el departament financer
Auditoria i suport tècnic
* Preparar documentació per a auditories i respondre a requeriments dels auditors
* Coordinar la gestió de cartes i sol·licituds externes entre departaments.
Gestió de caixa
* Realitzar quadraments mensuals i conciliacions d'efectiu
* Gestionar cobraments de rebuts i pagaments de factures en metàl·lic
* Supervisar diàriament els fluxos d'entrada i sortida de liquiditat
Organització d'activitats escolars
Sortides escolars:
* Contractar autocars i gestionar targetes de metro
* Facturar les sortides als rebuts i gestionar devolucions per absències
* Preparar transferències per a pagaments a proveïdors d'activitats
Colònies:
* Gestionar contractacions de cases de colònies i serveis associats.
* Controlar pagaments, incloent alumnes subvencionats i diferents modalitats de finançament.
* Actualitzar llistats i comunicar-se amb les famílies per altes i baixes.
Casal d'estiu:
* Definir tarifes en col·laboració amb l'AFA i gestionar sol·licituds..
* Tramitar contractes laborals i gestionar el pagament de nòmines
Estades lingüístiques:
* Coordinar cobraments a famílies i pagaments a empreses organitzadores.
Gestió de serveis escolars
* Controlar diàriament l'assistència al menjador escolar per a la facturació mensual
* Coordinar administrativament l'Escola de Música: gestió de rebuts, contractes docents i llistats d'alumnes
* Facturar mensualment les activitats extraescolars segons la participació.
Control d'inventaris
* Registrar i fer seguiment de roba escolar i recursos didàctics.
* Actualitzar periòdicament les bases de dades d'estocs.
Requisitos
* Es valorarà formació en Administració i Direcció d´Empreses, Comptabilitat i Finances, etc.
* Experiència mínima de 3 anys demostrable en gestió administrativa i comptable, preferiblement en l'àmbit educatiu.
* Molt valorable experiència amb ERP (SAGE Comptabilitat, A3 o similars.
* Molt valorable experiència amb ERP especialitzat en centres educatius (ClickEdu i GConcert).
* Domini del català i castellà. Parlat i escrit. Valorable nivell mig d´anglès.
Competències clau:
* Coneixements avançats en gestió financera i eines informàtiques
* Capacitats comunicatives i afabilitat en el tracte
* Alta capacitat d'organització i meticulositat
* Proactivitat i capacitat d'iniciativa
* Habilitat per gestionar múltiples tasques i canalitzar informació diversa.
Beneficios
S´ofereix:
* Contracte indefinit + període prova
* Retribució: 22.000€ SBA
* Jornada complerta: 37,5 h setmanals
* Horari: 08:00 a 13:00 i 15:00 a 18:00 (flexibilitat d'1 hora a l'entrada/sortida). Possibilitat de jornada intensiva els divendres.
* Vacances: mes d'agost complet, part de juliol i vacances escolars pròpies del Conveni Col·lectiu d´Educació Concertada de Catalunya.
* Formar part d´una entitat sòlida i consolidada en el sector.
* Formar part d´un ambient de treball dinàmic i participatiu.
* Ubicació: Barri Guinardó (Barcelona)
Uneix-te a nosaltres! Cerquem un TÈCNIC/A EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA apassionat/da per l´aprenentatge i el servei.