Multinacional dedicada a la venda de sal, precisa incorporar un/a Back Office al departament d'operacions de les seves oficines ubicades al Vallès Oriental per donar suport al Supply Chain Account Manager.
Les seves funcions principals seran les següents:
1. Gestió de comandes.
2. Gestió d'albarans.
3. Gestió d'inventari.
4. Alta de referències de producte.
5. Alta de clients/proveïdors.
6. Seguiment als clients (des de emissió d'ofertes fins reclamació d'impagaments).
7. Elaboració de documentació (LC, BLs, COO, etc.).
8. Verificació de documents amb el proveïdor, el client i el banc.
9. Sol·licitud d'anàlisis dels productes i els seus requeriments.
10. Sol·licitud de cobertura d'assegurances dels vaixells ICCA i P&I.
11. Tramitació de BESC i CERTIFICAT ANOR als respectius portals web.
Es requereix:
1. Coneixements relatius al comerç internacional.
2. Persona implicada, metòdica i responsable.
3. Habilitats comunicatives, organitzatives i socials per treballar en equip i individualment de manera òptima.
4. Coneixement A3ERP.
S'ofereix:
1. Horari flexible, amb mitja jornada de matins de dilluns a divendres.
2. Estabilitat laboral i professional.
3. Contracte indefinit.
4. Formar part d'una empresa en creixement.
5. Bon ambient laboral.
#J-18808-Ljbffr