Descripció de l'oferta
Aquesta oferta es gestiona com a Procés d'Incorporació Urgent (PIU) per a l'empresa EL GRAN TEATRE DEL LICEU que necessita cobrir 1 vacant del perfil: PRODUCT MANAGER (Marketing / Comercial)
L'empresa es posarà en contacte amb les candidatures que compleixin els requisits i faran la seva valoració
Funcions/tasques:
Depenent de la Direcció de Màrqueting i Comercial, es responsabilitzarà de la definició, planificació i execució de les accions necessàries per assolir el nivell d'ingressos objectiu de l'espectacle, producte o esdeveniment assignat i amb el pressupost de marketing definit.
Per a cada espectacle, producte o esdeveniment assignat es responsabilitzarà de detectar els arguments de venda per cada target definit.
Gestionar la campanya de publicitat a mitjans 360º:
Elaborar un briefing de campanya per a l'agència de mitjans amb tota la informació necessària
per definir la proposta de campanya
Valorar la proposta obtinguda per part de l'agència, que serà aprovada conjuntament amb la
direcció del departament.
Vetllar per la implementació de la campanya englobant les següents tasques:
Gestionar la creativitat de les campanyes: peticions al dissenyador, revisió i entrega a
l'agència per a la implementació (eina Trello) segons els timings del pla de campanya.
Sol·licitar al departament Audiovisual les peces AV incloses a la campanya (spots, falques
i vídeos en diferents formats), seguiment, revisió, aprovació i entrega a l'agència.
Tipologia de creativitats/campanyes: banderoles, anuncis print, mitjans OOH (busos, tram,
Opis, etc), spots TV, falques de radio, campanya digital (META, programàtica, Brand Days
i qualsevol altra creativitat necessària per la correcta comunicació del títol (suports de
comunicació interns: cartells i vinil façana, pantalles dins del Teatre, publicacions...)
En creativitats digitals definir i implementar les UTM's per tal de fer el correcte seguiment.
Avaluar i analitzar els resultats de la campanya, detectant millores i aprenentatges per
aplicar a futures campanyes.
Controlar la facturació. Controlar la correcta recepció de les factures i que corresponguin
al pressupost marcat per tal de tramitar-les al sistema ERP del Liceu (SAP)
Altres tasques relacionades amb la campanya:
Elaborar els copys: falques de radio, offs spots, claims, body copys, newsletters, etc.
Proposar accions promocionals amb grups o entitats relacionades amb el teatre.
Definir Estratègia d'emailings i la seva realització (a través de l'eina de Mailchimp o similar)
Elaborar recordatoris i enquestes de satisfacció, pre i post funció.
Dur a terme el seguiment de la resta de materials de comunicació del teatre de cartells,
banderoles, venecianes, etc (no contemplades dins el pla de mitjans)
Plantejar accions promocionals per a determinats col·lectius.
Plantejar qualsevol acció, fora de les habituals, per assolir l´objectiu
Valorar de l'eficiència de les accions realitzades
1. Tipologia de contracte: Indefinit
2. Hores setmanals: 40
3. Horari: 7 hores dia. Entrada flexible entre 8:30 i 9:30h.
4. Retribució brut anual: 35000 €/b/a a 38.000 €/b/a
Requisits
5. Categoria professional: Tècnics mitjos i assimilats
6. Imprescindible: Diplomatura ò Llicenciatura complementada amb estudis específics o màster en Màrqueting i/o Màrqueting digital.
Imprescindible: experiència contrastada mínima de 3 anys com a product manager, especialment en màrqueting cultural o màrqueting afí a la tipologia de producte assimilable a la categoria Liceu.
Imprescindible: parlats i escrits els idiomes català, castellà i anglès. Valorable: Coneixement d´un quart idioma (alemany, francès o italià)
7. Coneixements informàtics: Coneixements de SAP, d´ aplicació de CRM (preferiblement Salesforce), Trello (gestió de projectes)
8. Aptituds:
∞ Responsable i orientada als objectius de venda per aconseguir el pressupost d'ingressos fixat
∞ Empàtica i amb facilitat en les relacions interdepartamentals.
∞ Capacitat d'adaptació i flexibilitat.
∞ Capacitat de treball sota pressió.
∞ Entusiasta, dinàmica, creativa i amb esperit crític.
∞ Habilitats analítiques (anàlisi de vendes, anàlisi del target, promocions, GAnalytics, etc)
∞ Habilitats comunicatives per a la realització de textos publicitaris atractius i persuasius i que estiguin alineats amb l'estil del teatre i per a cada target.
∞ Creativa en qualsevol feina assignada: textos, accions, promocions, imatge, etc.
9. Valorable Condició acreditada de minusvàlua