Descripción:
Les tasques bàsiques que portarà a terme la persona encarregada de la posició de comercial telefònic són:
1. Trucades telefòniques a usuaris interessats i vendre els serveis que ofereix la companyia.
2. Enviar documentació contractual, si procedeix.
3. Contractació per telèfon.
4. Resolució de dubtes que sorgeixin als nous usuaris.
5. Resolució de consultes que entren pel correu electrònic o per altres canals.
6. Fer campanyes de promocions, quan n’hi hagin.
7. Actuar com a interlocutor de l’usuari per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
8. Consolidar objectius marcats per l’equip d’Atenció a l’Usuari, en quant a l’atenció telefònica i la resolució d’incidències.
9. Conèixer i complir els procediments i instruccions de qualitat establerts.
10. Aportar suggerències i participar en la millora contínua de les activitats desenvolupades.
Contracte directe per empresa!
Estabilitat laboral
Incorporació immediata
Bon ambient de treball
Creixement i formació professional
Tens experiència com a comercial o teleoperador/a i busques una estabilitat laboral a una empresa de la comarca d´Osona en plena expansió?
Aquí tens l’oportunitat!
Estem buscant un perfil que tingui la capacitat de venda i resolució de dubtes a persones interessades en el producte.
Competències requerides:
1. Comunicació
2. Negociació
3. Capacitat d’adaptació
4. Resolució de problemes
5. Organització i planificació
Formació específica per al lloc de treball.
Disponibilitat horària de 11:00 a 20:00.
Residència a la comarca d´Osona.
#J-18808-Ljbffr