Vols treballar amb un equip que t'ajudarà i on no pararàs d'aprendre i formar-te per créixer com a professional?
T'interessa aquesta posició!
Funcions a exercir i descripció del lloc de treball:
* Tramitar i elaborar la documentació de l'expedient de contractació.
* Actuar com a secretari/ària de les meses de contractació.
* Tramitar i preparar la documentació de les modificacions contractuals i prorrogar-ne el contracte.
* Dur a terme les liquidacions de contracte i el control de la seva execució.
* Donar suport i assessorar les unitats promotores en l'elaboració i la preparació de la documentació necessària per a la tramitació dels expedients de contractació.
* Analitzar i fer el seguiment de la contractació administrativa de les unitats promotores. Realitzar la interlocució amb les empreses licitadores.
* Tramitar la contractació menor.
Requisits:
* Formació universitària en Dret, Ciències Polítiques, Economia o ADE.
* Experiència de 2-5 anys en una posició similar.
* Experiència en una unitat de contractació administrativa o en una assessoria jurídica de l'administració pública o entre del sector públic de la Generalitat.
* Coneixements de la normativa aplicable a la contractació administrativa i dels procediments de contractació pública.
* Domini del català i el castellà tan oralment com escrit.
* Busquem una persona proactiva, amb capacitat analítica i d'organització, i bones habilitats per a la negociació i presa de decisions.
S'ofereix incorporació a una entitat consolidada del sector, amb gran possibilitat de desenvolupament personal.
*En el cas que el professional es volgués presentar a una convocatòria de contracte indefinit, caldrà disposar del nivell corresponent de català a la categoria convocada en un termini de tres anys.
#J-18808-Ljbffr