Busquem un/a Tècnic/a de Suport Comercial Internacional per formar part del nostre equip comercial. La persona seleccionada serà responsable del seguiment i fidelització de clients internacionals, la gestió administrativa de processos comercials i logístics, així com de lelaboració de documentació comercial.
Tasques principals:
· Seguiment i fidelització dels clients actius.
· Elaboració i gestió d´ofertes comercials.
· Seguiment de leads i oportunitats de negoci.
· Gestió de subvencions
· Organització i preparació de visites comercials a l´oficina (documentació, presentacions,
welcome pack).
· Preparació de les proformes conforme a la LC.
· Gestió de reclamacions de pagaments a clients.
· Seguiment logístic de tots els enviaments de proveïdors.
· Actualització i manteniment del CRM i documentació al SharePoint.
· Organització i gestió de plànols a SharePoint.
· Suport en l´organització i planificació de fires comercials i visites a esdeveniments internacionals.
· Assistència i suport en reunions técniques i comercials.
· Gestió dels viatges de l´equip internacional (planificació, reserves, logística i suport) Oferta de treball a la comarca Osona
Experiència mínima de 3 anys en funcions similars en l´àmbit comercial internacional.
Coneixements en gestió documental de comerç exterior (proformes, crèdits documentals, incoterms, etc.).
Experiència en gestió administrativa amb eines comercials, inclòs el CRM.
Nivell alt d´anglès
Capacitat per organitzar i gestionar informació i documentació de manera eficient.
Coneixements en francès.
Experiència en gestió de subvencions.
Coneixements i experiència en la logística internacional.
Capacitat per gestionar viatges i logística dequips internacionals.
Experiència en la preparació de fires comercials i visites a esdeveniments internacionals.