Per a important assessoria fiscal, jurídica i laboral situada en el centre de Barcelona, seleccionem a un/a tècnic/a laboral. Busquem a una persona compromesa, amb motivació i habilitats comunicatives per a unir-se a un projecte en expansió, que es farà càrrec de la gestió i assessorament d’una cartera de clients.
Reportant a Direcció, les seves funcions seran:
* Gestió completa del procés de càlcul de nòmina.
* Assessorament i gestió a clients.
* Liquidació d'IRPF.
* Moviments i tramitació d'altes i baixes en Seguretat Social.
* Càlcul de nòmines de personal i control del procés complet d'aquestes.
* Elaboració de quitances, gestió d'incidències de nòmina i càlcul d'IRPF.
* Realització de contractes laborals, altes, baixes, control de pròrrogues i venciment de contractes temporals.
* Gestió de subvencions i bonificacions de Seguretat Social.
* Funcions administratives pròpies del lloc.
* Gestió documental.
Es requereix:
* Persona resolutiva, organitzada, amb compromís i comunicativa.
S'ofereix:
* Jornada completa.
* Horari de dilluns a dijous de 8:30 a 17:30 i divendres de 8:30 a 14:00 h.
* Estabilitat laboral i formació contínua.
* Salari en funció dels coneixements i experiència aportada.
* Incorporació immediata.
* Entrar a formar part d'una empresa consolidada, professional i en continu creixement.
Experiència:
* Experiència mínima 2 anys
* Experiència prèvia en assessoria.
* Coneixement A3 nom
Formació:
* Grau en Relacions Laborals o Cicles Formatius o experiència equivalent.
Idiomes:
* Castella i Català: natius