En dependència del/de la Coordinador/a de Botigues, el/la candidat/a s'incorporarà a l'equip i desenvoluparà les següents Funcions:- Atenció i fidelització de clients duent a terme una atenció personalitzada.- Gestió de botiga. Imatge de la botiga, caixa i aparadors.- Observar els indicadors de venda i establir plans d'acció per a la botiga.- Treballar per a complir els objectius de vendes de la companyia.- Organització, neteja i ordre del magatzem.- Maneig de TPV.- Completar i mantenir al dia els registres i fulls d'anotacions pertinents.- Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves- fortaleses i habilitats.- Gestió d'estoc: comandes, recepció i reposició de productes i control d'inventari.- Complir els objectius de qualitat i les normes de PRL definides per l'empresa.- Promoure la difusió dels valors de la Fundació. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)