Tapassionen les tasques administratives i comptables? Tens experiència en tasques de gestió d'empresa i comptabilitat? Aquesta és la teva oportunitat!
Des d'Adecco, estem buscant un/a Administratiu/va Comptable per incorporar-se a una empresa en ple creixement, especialitzada en oferir solucions digitals i tecnològiques a empreses.
Les teves funcions:
* Atendre clients i proveïdors de manera telefònica i presencial a recepció, resolent dubtes i oferint suport.
* Realitzar tasques administratives diverses, com arxiu, preparació de documentació i suport en la coordinació d'activitats internes.
* Gestionar tasques comptables: preparació d'informes financers, conciliacions bancàries, control de cobraments i pagaments, supervisió de béns i immobilitzat, i ajustos comptables.
* Donar suport en els tancaments comptables mensuals i anuals, incloent revisions i anàlisi de comptes, etc. Coordinant-se amb assessories externes.
Què oferim?
* Incorporació estable.
* Horari flexible amb opció d'entrada entre les 7 i les 9 h per facilitar la conciliació laboral i personal.
* Treballar en unes instal·lacions modernes i amb un equip jove i col·laboratiu.
Requisits:
* Experiència prèvia demostrable en recepció, administració, comptabilitat i gestió financera.
* Bon nivell d'ofimàtica (Excel, Word, Gmail).
* Proactivitat, autonomia i ganes d'aprendre.
#J-18808-Ljbffr