El nostre client és una multinacional del sector químic amb una sòlida presència a nivell europeu, especialitzada en la fabricació i desenvolupament de derivats plàstics per tal d’oferir solucions tècniques innovadores i sostenibles per a ajudar a millorar l'eficiència energètica en els sectors de l'edificació i industrial. Per tal de coordinar i liderar el conjunt de projectes que estan desenvolupant pel sud d’Europa necessiten incorporar un/a:
PROJECT MANAGER COORDINATOR
Reportant a direcció la persona seleccionada es responsabilitzarà de liderar un conjunt de projectes des de la fase preliminar, al desenvolupament del producte, fins a la fase d'execució. Coordinarà, amb una perspectiva global, els diferents projectes que li siguin assignats des de la unitat de negoci i les plantes productives. Haurà de gestionar i coordinar projectes clau, assegurant que es compleixin els objectius de temps, cost i qualitat.
Funcions:
1. Gestionar i liderar als responsables dels projectes en termes de terminis, pressupost i requisits de qualitat.
2. Definir l'abast del projecte, els objectius a assolir, mètriques pel seguiment dels indicadors, desenvolupar cronogrames de projecte detallats i elaborar els plans de treball.
3. Supervisar i implementar les estratègies a llarg termini del conjunt de projectes de la unitat de negoci del sud d'Europa.
4. Monitoritzar l’evolució dels projectes i reportar el seu progrés a totes les parts interessades.
5. Comprendre els requisits del client des de diferents punts de vista (preu, requisits del producte, requisits de qualitat, logística, i altres) i construir, juntament amb els equips, la solució proposada.
6. Liderar equips multidisciplinaris, incloent-hi: I+D, qualitat (compliance), operacions i comercial, facilitant la comunicació efectiva i la col·laboració entre els membres de l'equip.
7. Actuar com a punt de referència per a clients i proveïdors en relació amb el projecte. Assegurar que els requisits del client es comprenguin i es compleixin.
8. Promoure i liderar iniciatives de millora contínua en els processos de gestió de projectes. Implementar i mantenir les millors pràctiques en la gestió de programes i projectes.
S’ofereix:
1. Incorporació en un important grup multinacional referent en el seu sector.
2. Treballar a nivell internacional amb diversos centres productius.
3. Liderar la implantació d’una metodologia de treball corporativa en la gestió de projectes.
4. Retribució a convenir en funció de la trajectòria i aportacions de la candidatura.
Formació:
1. Estudis universitaris d’Enginyeria.
2. Valorable disposar del Màster en Project Management (PMP).
Experiència:
1. Mínim 3 anys d'experiència en gestió de projectes industrials.
2. Trajectòria com a program manager, project manager, product manager, enginyer de processos o similar.
3. Experiència en la gestió de projectes Internacionals.
4. Habituat a participar en el desenvolupament, llançament i integració de nous productes.
5. Haver implantat metodologies de treball en la gestió de projectes industrials.
Habilitats:
1. Coneixement dels processos de fabricació de materials de component tècnic.
2. Experiència en l'ús de software de gestió de projectes.
3. Disponibilitat per desplaçar-se puntualment en els diferents centres productius.
4. Nivell d'anglès C1.
5. Competències: Lideratge, iniciativa, planificació i organització, comunicació.
#J-18808-Ljbffr