Es busca tècnic/a d'assessorament jurídic amb titulació en Dret o equivalent per oferir assistència i assessorament jurídic en entitat del Sector Públic. La persona seleccionada vetllarà perquè les activitats de l’entitat compleixin la normativa vigent i es duguin a terme d’acord amb l’ordenament jurídic aplicable, garantint així el correcte acompliment dels seus objectius institucionals.
Es valoraran especialment els coneixements i experiència en assessorament jurídic dins del sector públic, així com en àrees com:
* Tramitació de procediments administratius
* Contractació pública
* Funció pública
* Protecció de dades i Transparència
* Contractació de serveis sanitaris
S'ofereix:
* Contracte de relleu fins novembre de 2026
* Jornada: Completa
* Ubicació: Barcelona
* Salari brut: 38.694,46 € anuals
Responsabilitats:
* Assessorar en dret les unitats de l'entitat respecte les consultes jurídiques que formulin en matèries de competència de l’entitat, garantint la correcta interpretació i aplicació de l’ordenament jurídic i normativa vigent en l’àmbit sanitari i administratiu, així com l’elaboració dels documents amb contingut jurídic de l’entitat.
* Fer el seguiment i la difusió efectiva de les novetats normatives del DOGC, BOE i Instruccions; elaborant els corresponents reculls normatius; tramitar les publicacions dels anuncis als diaris oficials; fer l’anàlisi i seguiment de la jurisprudència.
* Instruir procediments convencionals, preparant i redactant les propostes de convenis administratius, protocols d’intencions i convenis de col·laboració amb entitats públiques o privades, així com fer-ne el seguiment i coordinació i elaborant els d’informes i memòries jurídiques corresponents; així com tenir cura de la custòdia d’arxius i la gestió del registre dels documents.
* Instruir els procediments incoats com a conseqüència dels recursos i reclamacions en via administrativa i judicial que s’interposin contra els actes dictats en exercici de les funcions de l'entitat; així com les reclamacions de responsabilitat patrimonial, elaborant els informes jurídics i propostes de resolucions corresponents.
* Donar suport tècnic en la tramitació d’expedients patrimonials amb l’objectiu de regularitzar, crear i posar en funcionament centres de salut, o altres tipologies d’espais destinats a activitats assistencials, en coordinació amb els diferents àmbits de la Gerència d’Inversions i Patrimoni, i resta d’operadors intervinents en els procediments.
* Coordinar tècnicament la instrucció d’expedients administratius de contractació pública i en matèria de personal; així com assessorar jurídicament i donar suport a la unitat competent en matèria de personal respecte les consultes jurídiques d’aquest àmbit que se li formulin.
* Assistir tècnicament el/la secretari/a dels òrgans de govern i participació, incloent la preparació de les convocatòries, l’elaboració i tramesa de documentació per a la presa d’acords, redacció de les actes de les reunions, dels certificats i notificacions, així com la custòdia de l’arxiu i el registre dels documents.
* Dur a terme les funcions corresponents a les Unitats d’Informació previstes al Decret 8/2020, de 9 de febrer, sobre la transparència i d’accés a la informació pública, analitzant i coordinant la informació publicada al web de l’entitat, així com tramitant i redactant les propostes de resolució de les sol·licituds d’accés a la informació pública (SAIP), elaborant la informació subjecta a publicitat activa de competència de la unitat d’adscripció, i coordinant la correcta publicació i actualització de la de les demes unitats administratives.
* Participar en l’establiment dels processos de treball, circuits i normalització de la documentació jurídica de l’organització, dissenyar i elaborar models i procediments de gestió, i col·laborar en l’establiment dels criteris jurídics d’aplicació als expedients gestionats i fer propostes de millora.
* Assessorar jurídicament les unitats administratives de l'entitat sobre les consultes que es plantegin respecte els tractaments de dades personals de competència d’aquelles; i resoldre les consultes que plantegin els proveïdors sanitaris en aquesta matèria.
Requisits:
* Experiència 2 anys en assessorament i gestió jurídica en entitats del sector públic.
* LLICENCIATURA O ENGINYERIA en Dret.
* Català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional).
* Competències / coneixements: Coneixements i experiència en la tramitació de procediments administratius; contractació pública; funció pública; protecció de dades, i contractació de serveis sanitaris. Coneixements del model de gestió del Sistema de Salut de Catalunya i de les entitats que formen part del sector sanitari.
Condicions laborals:
* Contracte laboral temporal (24 mesos).
* Jornada completa.
* Salari anual brut: 38.694,46 €.
#J-18808-Ljbffr