Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d'operacions (magatzem).
Pel matí, es responsabilitzarà de la botiga realitzant les següents tasques:
* Atenció al públic i clients.
* Atenció telefònica i distribució de trucades telefòniques.
* Promocions i venda de la gamma de productes del centre: servei de copisteria (Fotocòpies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de bústies; servei de fax i escàner; servei d'embalatge; venda de material d'oficina i d'embalatge.
* Documentació d'enviaments.
* Enviaments de diners (western union).
* Compres de material segons petició de caps de departament.
* Recepció i distribució del correu.
* Suport a l'equip del centre.
* Col·laborar en tot el referent al Sistema de Gestió de Qualitat que li sigui d'aplicació.
A la tarda, donarà suport al departament d'operacions en:
* Garantir la correcta documentació dels paquets.
* Càrrega i descàrrega de la mercaderia.
* Auditoria pes/volum de la mercaderia.
* Documentació d'exportacions i d'enviaments nacionals.
* Etiquetatge.
* Recepció de mercaderies de proveïdors.
* Supervisió i enviament de factures de Duanes.
* Gestions administratives.
* Manteniment de les instal·lacions.
Requisits:
* Preferiblement formació complementària àmbit comercial o administració.
* Es valorarà experiència en el sector de serveis o retail i en l'àmbit del transport i els magatzems.
* Es valorarà coneixement en el maneig de transpalet.
* Coneixement bàsic de la norma de referència ISO 9001, i com afecta a la gestió global de l'organització.
* Coneixements informàtics a nivell usuari.
* Domini del català i castellà.
S'ofereix:
* Incorporació setembre.
* Contracte indefinit.
* Salari 21.000€ bruts anuals.
* Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres.
#J-18808-Ljbffr