Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Descripció de l'oferta Administratiu/iva Comercial - Francès mig (5'00 a 13'00h) a Comarca Maresme
Empresa Industrial necessita per la seva planta de Blanes un/a administratiu/iva pel departament Comercial amb nivell mig de francès. Horari seguit.
Funcions i requisits de la vacant
Les responsabilitats generals de la persona responsable d’Administració Comercial és coordinar i gestionar l’operativa diària de comandes i entregues dels clients i proveïdors.
RESPONSABILITATS ESPECÍFIQUES
1. Gestió i coordinació de les comandes de compra dels proveïdors de matèria primera.
2. Gestió i coordinació de les comandes de venda dels clients.
3. Gestió de l’operativa de transports.
4. Gestió i seguiment de les incidències comercials dels clients.
5. Gestió de la documentació associada a les comandes de compra i venda (albarans, notes d’entrega, CMR, etc.)
6. Atenció telefònica.
7. Arxiu.
8. Organització de l’agenda.
Condicions que ofereix l’empresa
De dimarts a dissabte de 05'00 a 13'00h.
Requeriments
1. Certificats Professionals amb titulació Administratiu/iva comercial (ADGA30).
2. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració i finances.
3. Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració.
4. FP II amb titulació Administratiu i Comercial.
5. Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració.
6. Experiència administrativa requerida, molt valorable en àrea de compres o similar: logística, aprovisionaments, etc.
Interessats/ades adjunteu cv actual. Gràcies.
#J-18808-Ljbffr