De la oferta A NexTReT, estem en cerca d'un/a professional del sector TIC amb com a mínim 2 anys d'experiència com a Tècnic Helpdesk per unir-se al nostre equip. Aquesta posició implica treballar onsite a les oficines d'un organisme de l'administració pública ubicades a Sant Pere de Ribes.Quines seran les teves funcions?Atenció telefònica i resolució d'incidències en remot i presencialment a usuaris del programari informàtic i ofimàtic d'ús comú pel desenvolupament de les tasques diàries.Desplegament, manteniment i configuració d'estacions de treball amb sistema operatiu Windows mitjançant eines de creació i restauració d'imatges preconfigurades (P.E: Symantec Norton Ghost, Clonezilla, Acronis....)Resolució d'incidències de telecomunicacions, tant connexions cablejades com punts d'accés inalàmbric.Resolució d'incidències sobre perifèrics (escàners, impressores, multifunció...).Configuració i resolució d'incidències amb telèfons i tauletes intel·ligents.Creació i configuració de connexions VPN i programari d'ús pel teletreballQuè esperem de tu?Estar en possessió d'un CFGS en Administració de Sistemes i XarxesExperiència mínima de 2 anys en suport a l'usuari i ús d'eines de ticketingExperiència previa en tasques i funcions similarsActitud proactiva i capacitat de treball en equipResponsabilitat, capacitat organitzativa i de resolucióDomini de sistemes operatius WindowsEmpatia i habilitats de comunicació pel tracte amb l'usuari Carnet de conduirCatalà i Castellà nadiusQuè oferim?Posició estable. Contracte indefinit.Salari: Entre 19.000 i 21.000 euros brutos anuales.Horari: Intensiu, de dilluns a divendres de 8h a 15hUbicació: St. Pere de RibesBeneficis addicionals, com opció de sol·licitar tiquets guarderia i la possibilitat d'unir-te a la nostra assegurança col·lectiva de salut. T'uniràs a una empresa compromesa amb la igualtat d'oportunitats per a totes les persones, que s'esforça per mantenir un entorn laboral inclusiu i lliure de discriminació. Valorem la diversitat, pel que considerarem totes les candidatures sense tenir en compte el seu origen, gènere, edat, religió, orientació sexual o qualsevol altra característica personal."En el cas de ser considerat finalista i seleccionat per incorporar-se a NexTReT, li sol·licitarem informació addicional per poder cursar la contractació, amb l'única finalitat de poder acreditar fefaentment la informació del seu CV, especialment pel que fa a titulacions acadèmiques i informació professional rellevant del CV. Si tingués dubtes sobre com aportar informació de manera parcial, podrà indicar-ho a la persona que gestioni, arribat el cas, la seva contractació".Si compleixes amb els requistis i estàs llest/a per a un nou repte professional, esperem la teva candidatura Requisitos Coneixements imprescindibles:
• Coneixements de hardware
• Coneixements avançats d'ofimàtica i sistemes operatius WindowsExperiència de mínim dos anys en:Atenció telefònica i resolució d'incidències en remot i presencialment a usuaris del programari informàtic i ofimàtic d'ús comú pel desenvolupament de les tasques diàries.Desplegament, manteniment i configuració d'estacions de treball amb sistema operatiu Windows mitjançant eines de creació i restauració d'imatges preconfigurades (P.E: Symantec Norton Ghost, Clonezilla, Acronis....)Resolució d'incidències de telecomunicacions, tant connexions cablejades com punts d'accés inalàmbric.Resolució d'incidències sobre perifèrics (escàners, impressores, multifunció...).Configuració i resolució d'incidències amb telèfons i tauletes intel·ligents.Creació i configuració de connexions VPN i programari d'ús pel teletreballTitulació:CFGS en Administració de Sistemes i XarxesAltres:Carnet de ConduirCatalà i Castellà nadiusEs valorarà residència pròxima a la localitat de Sant Pere de Ribes.