Secretario de Litigios • Lleida
Descripción del trabajo
* Suport en tasques administratives generals del departament
* Suport en la facturació de compres i vendes
* Ajuda en el registre de moviments comptables
* Laboració en el control de comptes de clients i proveïdors
* Assistència en la gestió de comandes i control d'albarans
* Atenció telefònica i presencial a clients
* Arxiu i gestió de documentació administrativa
Requisits
* Formació Professional de Grau Mitjà en Gestió Administrativa
* Coneixements bàsics del paquet Office, especialment Excel
* Nocions elementals de programes de gestió comptable
* Persona organitzada i detallista, amb capacitat d'aprenentatge i de gestionar múltiples tasques en un entorn dinàmic
Oferim
* Posició estable en una empresa consolidada i en creixement
* Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu
* Jornada completa de dilluns a divendres amb contracte indefinit
* Idiomes: català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
#J-18808-Ljbffr